Jump to content
PyroForum.nl

Filmpjes


domino

Recommended Posts

Ik weet niet of deze er al op staat, maar ik vind hem zo vet.
Hij is wel nep maar zo goed bedacht; http://nl.youtube.com/watch?v=XKFWAE2ED2w
Greets


Ja, hij staat er al op. Hij is btw erg nep. Je ziet een soort branding in het water nadat de 'dynamietstaaf' is gedetoneerd, dit is (net als de detonatie) waarschijnlijk gewoon overgeplakt. Goed nepwerk, though!

Gr.
IM Edited by infernoman
Link to comment
filmpje
Bedenk iets waar je blij van wordt, stuur het naar de jongeman in het filmpje, en geniet van de video. Hij zegt dat hij alles doet. Ik heb zelf nog niets bedacht. Als iemand een mooi idee heeft ingezonden, hoor ik het graag. :rolleyes:

Prettige nacht verder

EDIT: @ Mr.Paplu: liever groter natuurlijk :) Edited by Sethjuh
Link to comment

Laat hem een 7 inch mortier maken en hem filmen. :rolleyes: dan zijn we hier allemaal blij denk ik? :)

[edit] Ik noem trouwens maar wat. Mag ook groter of kleiner dan 7 inch zijn. :o

[edit] @Nitro hieronder: Die was volgens mij al eens eerder gepost. Inderdaad best zielig, maar grappig. :P

Edited by Mr.Paplu
Link to comment

Haha,
zo'n blok of 3 naast het huis van de buren afsteken:P.
Die denken zeker dat de oorlog is uitgebroken.
Vet stukje vuurwerk!

Edited by fyver
Link to comment

Ja ik vind hem ook zo tof man. En ook echt heel erg goedkoop. 100 euro maar, en als je na gaat een chinese rol kost meestal zo´n 70 euro. En die dingen vind ik eigenlijk geen F*ck aan. Leg er 30 eurotjes bij en je hebt zo'n kontschoppende pot :)
Zou alleen wel erg lastig zijn om er aan te komen. Aangezien dat ze uit Brazilië komen. Dus reken er maar niet op dat je dit soort matteriaal bij de blaatselijke Buurtdealler tegen komt :rolleyes:

Edited by Pyrofanatic
Link to comment
Als een lawinepijl in de wet wordt vergeleken met een handgranaat,
dan staat dit vast en zeker gelijk aan een Stalin-orgel :)

EDIT: Wel leuk vuurwerk trouwens...
Als je dáár je buurman niet mee overtreft! :P


Haha, als je dat in straat gaat doen xD
Ik zal het al helemaal voor mij, zie je zo'n gozer aankomen met zo'n ding om 12uur op O&N de straat binnen rijden :o

@dat vuurwerk 'blokje'
De tering, schrok mij echt kapot. Dat ding gaat kapot hard :rolleyes:
Dat stukje vuurwerk wil ik wel hoor voor O&N, dan trek ik zeker de aandacht^^
Link to comment

Ja dat blok doet me eigenlijk een beetje denken aan een spaanse vuurwerk show. Die ik 4 jaar terug heb megemaakt. Op het einde schoten zei namelijk allemaal 2 inch salutes en later nog heel veel 3 Inch salutes.
Maar het was mistig, en dan zie je die flitsen heel fel. Alsof je in een levensgroote stroboscoop kijkt. Echt onvergetelijk, ik stond daar met kippevel op mijn armen :rolleyes:

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...