Jump to content
PyroForum.nl

Filmpjes


domino

Recommended Posts

En Pjee?
KlikKlik

Wat moet ik hier nou weer mee? O.K; ik heb wel eens met HMTD gekloot en een filmpje online gezet voor en door de (domme) toeschouwers, maar aangezien het niet heel grappig is vind ik dit een beetje raar.. Wat wás de bedoeling eigenlijk? Je postte eerste ook al een filmpje dat ''Mr Stijntje'' op het einde had staan dacht ik.


Anyway:
Je weet dat mensen dom genoeg zijn om het te presteren, maar je moet het toch zelf zien voor je het gelooft... >Klik<
Link to comment

WoooT! Rustig maar hoor, ik vind het gewoon grappig dat ik toevallig mensen van het forum tegen kom op youtube, wist niet dat je het zo aanvalled op zou vatten. Ik heb je link al verwijdert :P

Als je niks te doen hebt . . .

Enschede vuurwerk deel 1

Enschede deel 2

Enschede deel 3

Enschede deel 4

Enschede deel 5

Enschede deel 6

En nog een belspel lachertje http://www.youtube.com/watch?v=TZV7a1G8rKY...related&search=

Link to comment

Misschien dat je een zekere aanvallendheid kan begrijpen als een filmpje 100% pyro-gerelateerd is, maar ik toch besluit om het niet hier te posten en jij dat dan ineens voor me doet? Je had ook zelf kunnen bedenken dat ik het er dan niet op wou hebben. :P

Anyway vind ik het wel vriendelijk dat je de link uit jezelf verwijderd hebt...

Link to comment
  • 2 weeks later...
Prophet, dat is niet fake, het is echt gebeurd.


Lol, ik geef je zelfs de naam van het programma, en nog geloof je me niet. :P
Mja, het grappige is dat de rest van de wereld het blijkbaar liever niet geloofd dat het fake is. Het zou natuurlijk wel hilarisch zijn geweest als het inderdaad echt was gebeurd. :(
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...