Jump to content
PyroForum.nl

Filmpjes


domino

Recommended Posts

Klopt. Synthetische indigo is bruikbaar voor blauwe rookcomposities, en kresol voor rode, maar dat was bij mij niet zo'n succes. Als brandstof kun je het beste lactose gebruiken, vanwege de brandtemperatuur, de lage prijs en de smeltbaarheid (rond 200 graden C). Als oxidator is kaliumchloraat een goede kandidaat. Voor het krijgen van een bepaalde kleur zul je moeten experimenteren met verschillende kleurstoffen, wat een vrij kostbaar en tijdrovend proces is. Voor groen en paars kun je eventueel ook kleuren mengen, maar bij oranje overheerst het rood te veel.

PS: Misschien een nieuw topic waard?

Link to comment
  • 4 weeks later...

Meteen nog maar 1:
de Trailer van "The War Tapes".
Deze docu van ruim 1,5 uur komt a.s. zondag op Discovery (als je regelmatig Discovery kijkt kan je 't niet gemist hebben; ze kondigen 't al een maand ofzo aan :)).
Dit is dus een programma/film waar ik naar uit kijk. Er zijn er vast wel meer die dit interessant vinden, dus vandaar... :P

Klik,,,

Link to comment

Ik ga straks Death At A Funeral kijken. Volgens een vriend van me zou het wel wat voor me zijn. Ik kan er geen linkje vaar geven, want een film van ruim 800MB staat niet zomaar even ergens op het net.

Een van mijn favorieten, zijn deze maffe chinezen met een 24" salute :):P :
http://youtube.com/watch?v=h4AfMwFe61E

@Morpheus: Dat zijn niet alleen maar devices van die gozer die het gepost heeft. Ik herken een paar explosies van andere users. Wel een vaak gebruikt muziekje voor dit soort filmjes ;)

Link to comment

Leuke filmpjes weer allemaal.
Die polish compilatie vind ik pracht, had er inderaad al een paar gezien.

En die 24"'salute is echt ziek, die had ik nog niet gezien. :)

Wartapes wil ik eigenlijk ook wel zien, ik hoop alleen niet dat het zo een propaganda achtige docu word. :P

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...