Jump to content
PyroForum.nl

Filmpjes


domino

Recommended Posts

Ik vind pitten geweldig leuk altijd. Niet van die kei harde mosh pits, waarbij je elkaar alleen maar pijn doet en waar iedereen stijf staat van de speed, maar gewoon lekker een beetje pitten.
Stagediven is ook geweldig om te doen, alleen je komt niet altijd even lekker neer :) .

Link to comment

Ik vind dat in de ronte(wtf hoe schrijf je dat?) slaan eigenlijk een beetje te ver gaan, ik ga naar een feest voor de lol, dan wil ik niet de volgende ochtend helemaal verrot en beurs geslagen zijn.

Een beetje tegen elkaar aan beuken op een terror feest vindt ik nog wel leuk :)

Zolang het maar niet de hele sfeer agresief maakt en alles.(dat is het natuurlijk altijd al een beetje)





Lttrrzz

Link to comment

Dat is dus ook het mooie van pitjes. Het draait NIET om of je iemand pijn doet ofzo. Het gaat er om dat je helemaal los gaat op je favoriete muziek. Als je op je bek gaat worden er dan ook meteen meerdere handen naar je toegestoken. Moshpitjes zijn wat harder, maar ik kan goed incasseren, dus daarna heb je wat blauwe plekken maar daar blijft het bij. Ik vind het gewoon tof.

Link to comment

Oi!

Mensen waarom allemaal zo zeuren over die pits :) .
Het hoort gewoon deels bij de muziek. De muziek is nou eenmaal agressie opwekkend :D . En zoals er al eerder is gezegd. Het gaat er niet om om elkaar zoveel mogelijk pijn te doen. Er zijn ook 'ongeschreven regels'. Zo ga je niet als iemand op de grond ligt op hem in staan beuken (behalve als het een Emo is natuurlijk ;) )Hoe raar het ook klinkt maar bij zo'n concert hang er een heel groot 'samenhorigheidsgevoel'. En tjah zo'm Mosh-Pit is gewoon voor de mensen die het nog iets ruiger willen^^. En het zijn echt niet allemaal 'breinlozen' die het doen hoor. Het zal je nog verbazen welke mensen daar tussen staan. Er gaan er genoeg gewoon door de weeks in drie delig pak naar het werk :P . Het is gewoon een uitlaatklep voor alle opgebouwde agressie in iemand. Ook zal je niet zovaak ongewild in een pit terrecht komen. Als je ziet dat mensen een pit gaan bouwen en je maak je vroegtijdig uit de voeten zal jouw niets overkomen :) .

*Slaat z'n broertje in elkaar*
Moeder:"Kevin sla je broertje niet in elkaar!!"
Kevin:"Niets aan de hand ma, we zijn aan het pitten!"^^


En ik vind zo'n Wall of Death een van de mooiste dingen om te zien!

Link to comment

Dat is wreed. ;) Ik heb ooit eens in zo'n soort ding gezeten op een kermis. Dat ding gaat draaien en dan wordt je tegen die muur aan gedrukt. Daarna was ik behoorlijk draaierig maar boeje. :P Mijn opa heeft weleens bij zo'n machine gestaan waar je met de brommer moet rijden, hij had meegemaakt dat er iemand zijn arm uitstak en door de brommer deze kwijtraakte. :)



Greets

Link to comment

Hmm, kheb wel eens filmpjes van die gast bekenen. Hij heeft er best een aantal grappige tussen, maar dit is een beetje een blöde compilatie van filmpjes waar hij zoveel mogelijk verschillende typetjes na probeerde te doen ofzoiets.

Link to comment

Wat die caravans betreft: hij doet het beter dan dat ze het bij Brainiac doen met die 'mooie' CuSO4 bommen... Prachtig filmpje!


[EDIT]Ik vind het alleen wel een beetje gevaarlijk af en toe, soms staan er vet veel mensen in de buurt van vuur/explosies... [/EDIT]

Link to comment

Zulk soort "apparaten" hebben toch ook een naam? Was een keer een Mythbusters Christmas Special over, maar ik kan em niet meer vinden op Surfnet. Weet iemand die naam toevallig?

Edit @Pepcore: Volgens mij was de naam inderdaad Rude Goldberg Machine oid...

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...