Jump to content
PyroForum.nl

Filmpjes


domino

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Wauw, ik heb dat filmpje nu echt al tientallen keren gezien.

Die schokgolf! Die kracht! Je ziet gewoon de kracht
naar je toe komen.

@Tyneman: Over banen gesproken, weet jij misschien of er een baan
bestaat die zich bezig houdt met de bereiding van (nieuwe) explosieven
en tests daarmee?

Link to comment
@Tyneman: Over banen gesproken, weet jij misschien of er een baan
bestaat die zich bezig houdt met de bereiding van (nieuwe) explosieven
en tests daarmee?


Daar weet ik wel meer van.
Op TNO doen ze onderzoek naar nieuwe (en oude) energetische materialen, waaronder pyrotechniek, raketbrandstoffen en explosieven. Ik ga er binnenkort een keertje langs om een onderwerp voor mijn PWS te bespreken.

Link, als je een universitaire studie (of HBO realiseer ik me net) doet, is er een mogelijkheid daar op een stage te komen, lijkt me een leuk vooruitzicht.
Link to comment

Woooww, dat zou toch wel heel vet zijn om daar bij te zijn ;)
Mja, ik vraag me af of het mogelijk zou zijn om in Nederland een pyro organisatie te hebben, ik denk eerlijk gezegd dat het dan weer zo is van wat de boer niet kent eet ie niet.

Link to comment

Daar wil ik ook wel heen :P:P

Woooww, dat zou toch wel heel vet zijn om daar bij te zijn ;)
Mja, ik vraag me af of het mogelijk zou zijn om in Nederland een pyro organisatie te hebben, ik denk eerlijk gezegd dat het dan weer zo is van wat de boer niet kent eet ie niet.
Daar is al een topic over.
Link to comment

Ja dit zou denk ik in nooit in Nederland mogen... want "straks komt er weer zoiets als Enschede" ;).
Maar zo iets zou in principe best op een strand kunnen, niet zo groot enzo... waarom niet?
Maarja, er zijn vast weer wetten waardoor het onmogelijk word... maar wie weet komt het nog.

-B.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...