Jump to content
PyroForum.nl

Filmpjes


domino

Recommended Posts

hmm tja wat moet je daar nou van zeggen? Ik vind het dom en stom enzo en ontzettend dom dat ze een stalen pijp gebruiken en dan de camera er zo neer zetten. Want je hoort het ding ergens landen. Verder vind ik enerzijds dat die vrouw wel de politie voor hun had moeten bellen, maar dan wordt het voor ons weer moeilijker om aan onze spulletjes te komen. Kortom, kl*te kewls. Wordt ik best een beetje verdrietig van :(

Link to comment

Hhoohohohoohohohoh kabammm!!!!! hohohooho.
Beetje triest idd :P Ik zie wel vaker van dat soort filmpjes, ook met gasten die met lawinepijlen iets een houten speelgoed huis gaan opblazen. Zo'n huisje voor kleine kinderen. Met 5 lawinepijlen hebben ze er dan eindelijk een scheur in ;) 1 bolletje ANNM en... :(

Link to comment
Triest, echt triest. Hopelijk ben je niet al te vaak bij die "vrienden" RSDZ.

Ik spreek em alleen nog via msn...
Hij heeft wel nog een spel van me bij em liggen... al een half jaar ofzo...
Mgoed, ik hoorde vandaag nog iemand op school erover praten dat die jongens een pijp op hadden geblazen, over dat ze er buskruit in hadden gestopt en dat er zelfs een gat in de schutting zat... :(
Link to comment
Hier nog een filmpje van een meesterlijke kaart truc. Echt geniaal.


Zeer mooi uitgevoerd, ik al veel filmpjes gezien over een dergelijke truc. Ook met 4 i.p.v. 3. Het maakt niet uit, je gebruikt toch dezelfde technieken, het verhaaltje kan je er dan wel bijverzinnen. :( Dat hij gebruikt maakt van "this card/that card/other card" vind ik op zich wel origineel en grappig. :P
Link to comment

Bedoel je daarmee de Amerikanen of de Islamieten?

Ik vind dat filmpje persoonlijk een emotioneel-gericht wanproduct van een of andere idioot die geindoctrineerd is met de propaganda van regering Bush en co. Uit het verband gerukte uitspraken en leugens, meer laat dat filmpje niet zien.

Hierbij wil ik overigens niet zeggen dat ik enige vorm van terrorisme steun, ik vind geweld de meest walgelijke manier om je doel te berijken. Ik wil wel zeggen dat de US gov. eerst even moet beseffen dat de Islamieten niet de enigen zijn met bloed aan de handen.

Link to comment

Daarmee bedoel ik de extreme moslims . En dat filmpje laat een opsomming zien van dingen
die toch echt gebeurd zijn , dus ik weet niet wat je bedoeld met leugens ?

By the way , ik trek mijn oordeel niet alleen uit dit filmpje , dat zou wel dom zijn inderdaad.

Link to comment

"We weren't in Iraq before 9/11" says it all, denk ik. ;)

"Since Iraq became the front line, we haven't been attacked." Niet in de US zelf nee, maar er vallen nog steeds dagelijks doden onder Amerikaanse soldaten en diplomaten in het buitenland. Ow wat zijn we goed in de vrede bewaren.... :mellow:

"Other countries haven't been as lucky." (vervolgens beelden van Madrid, Beslan (wat absoluut niks met Irak te maken had), Londen en India (wat ook niks met Irak te maken had, die Pakistanen en Indianen maken elkaar al decennia af)) Goh, hoe zou dat nou komen? :rolleyes: Zouden de Iraqi's zich aangevallen voelen als we samen met de VS troepen naar Iraq sturen, nee toch? :P

Komop zeg, de pot verwijt de ketel, de US gov. heeft meer onschuldige doden en schending van mensenrechten (Guantanomo ea ;) ) op haar geweten dan welke extremistische organisatie dan ook.

Een aanslag als excuus gebruiken voor een olie-oorlog, daar kom je misschien bij die oerstomme Amerikanen mee weg, maar ik denk dat een gezonde Europese geest toch wel door dat smoesje heen kan kijken.

Verder zie je beelden van allerlei leiders van extremistische groepen waarbij zinnen worden aangehaald waarbij het onmogelijk is te ontdekken in welk verband deze zijn gezegd.

Dit alles in een filmpje met een semi-droevig muziekje om de kijker nog droeviger te maken, het straalt gewoon "Vote Bush, more troops to Iraq!!" uit. Walgelijk...

Link to comment

Tjah , bij mij gaat er toch wel een lampje branden wanneer er overal waar het woord oorlog valt ,
(nieuws/krant) of het woord aanslag , dat het woord moslim ook altijd valt . Bij jou blijkbaar niet .

Ik post dit filmpje niet omdat ik het zo op amerika heb , integendeel .
Ik post het meer om nogeens te laten zien wat die mensen doen wat hun manier is om hun boodschap
aan de wereld te laten zien , dmv aanslagen , bermbommen in afghanistan , onthoofdingen , kinderen
ophangen scholen verbranden , de hele zooi aan filmpjes die ze verspreiden op internet waarin te zien
is dat er weer een humvee word opgeblazen , of iemand word onthoofd die perongeluk een ander geloof
heeft dan hun allemaal omdat het geloof ermee te maken heeft (in alle filmpjes waarin ze iemand
vermoorden , hoor je een luid geroep : ''Allah Akhbar'' wat ''allah is de grootste'' betekend)
dat vind ik dan walgelijk en daar trek ik die mening uit . Niet vanwege amerika .
Maar dit filmpje laat toch wel mooi weer een klein stukje daarvan zien .

Link to comment

Nee, ik denk niet meteen aan Moslims als ik "aanslag" hoor (ETA, IRA, etc).

En jij denkt dat Moslimfundamentalisme daar de oorzaak van is? Komop, Westerse (Christelijke) samenlevingen hebben de wereld binnen 30 jaar 2 keer in een oorlog meegesleurd, en jij durft het om Moslims de schuld te geven van hun eigen (relatief kleine) conflictjes. Als de Islam een religie van haat is, wat is het Christendom dan wel niet (zei hier iemand Kruisvaarders? :rolleyes: ).

Het zit gewoon in de natuur van de mens om macht te verwerven door elkaar af te maken, dat heeft niks met religie te maken. Het zijn regeringen die het volk bang maken voor Moslims (daarvoor waren het de communisten, de Nazi's, de Bolsjewieken de heidenen, etc.).

De CIA heeft Al-quaida (destijds Mujahedeen genoemd) zelf gefinancierd en getraind om te vechten tegen de "roden" in Afghanistan, en toen ze de 1e golfoorlog begonnen is dat tegen hen gekeerd (wie een kuil graaft voor een ander....).

Verder heeft de VS het ontstaan van de Israelische staat (uit Palestijns grondgebied) gerealiseerd, en nog steeds geeft de VS Israel geld en wapens aan Israel om deze staat te behouden.

Ik kan het me best voorstellen dat je dan boos bent als Palestijnse Moslim, als de helft van je land wordt geclaimd door een land dat niet eens op je eigen continent ligt. En zo zijn er nog wel meer gebeurtenissen geweest waarin de VS (op z´n lichtst gezegd) niet helemaal eerlijk heeft gehandeld.

Wat zou jij doen als half Nederland werd over genomen door Amerikanen om hier de "democratie" te introduceren? Natuurlijk krijgt Amerika hier half de kaas/tulpenhandel in handen, maar dat moeten we maar overhebben voor echte "democratie" TM ©. :mellow:

Edit:@ Hieronder: Je hebt gelijk, bij deze stop ik met deze eindeloze discussie.

Link to comment

Eindeloze discussie , die ik al te vaak ben aangegaan .
Jij hebt jou mening , ik die van mij . Ik heb zolangzamerhand wel geleerd dat discussies over elkaars mening eindeloos zijn
en daarnaast ook nogeens zinloos , omdat ieder uiteindelijk toch zijn eigen mening blijft verdedigen .
Dus bij deze ga ik weer door, maar het was toch leuk om je verhaal te lezen, had ik weer even wat te doen :mellow:
Groeten.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...