Jump to content
PyroForum.nl

Domeinnaam


Recommended Posts

Is gamekeeper.eu al bezet? Mischien kan je die dan gebruiken.


Lees eens beter :wink:

Binnenkort gaat GP op een eigen domeinnaam!

Ik wil naar een meer algemener karakter gaan werken (chemixtry.be / sciencemadness.org / roguesci.org die richting), ipv Gamekeeper Pyro.

De site moet onderwerpen als pyro/he/natuurkunde/scheikunde/techniek/duurzaamheid kunnen omvatten. Heeft iemand suggesties?
Link to comment

Het lijkt me juist leuk om de site naam met pyro in verband te brengen, hierdoor is het duidelijker waar de site over gaat.
Het is misschien waar dat er zo meer kewl gasten op de forums komen, maar zo werfst de site ook makelijker meer leden wat ook wel handig is...

Link to comment

Maar zoals hierboven ook al is gezegt, er zijn een aantal mensen (waaronder ikzelf) die het graag wat algemener zien. En dan geen chemixtry, want daar wordt pyro/HE eigenlijk niet getoloreert en meteen gedelete, wat hier natuurlijk niet het geval is. En zoals gamekeeper zal zei, het moet te maken hebben met

pyro/he/natuurkunde/scheikunde/techniek/duurzaamheid
, dus bijvoorbeeld www.madsci.nl (is nog vrij, .com niet meer).
Link to comment
En dan geen chemixtry, want daar wordt pyro/HE eigenlijk niet getoloreert en meteen gedelete,


Helemaal niet, elke serieuze vorm van pyro/HE wordt daar besproken zoals het zou moeten zijn, de praktische kant van HE's wordt er echter niet zo open besproken i.v.m. enkele duidelijke regels die zij opgesteld hebben. Er zitten daar veel members die een zeer grote kennis hebben qua HE of Pyro, hetgeen wel meteen gedelete wordt of iig niet getolereerd is elk K3wl-ig gedrag i.v.m. deze zaken, wat hier overigens ook niet door de beugel kan.
Link to comment

Mijn excusses daarvoor, het is inderdaad precies zo als je daar beschrijft, ik had het erover dat het beleid op chemixtry watbetreft HE en pyro een beetje zoiets had van "Oke, over de chemie opzich hebben we het, maar filmpjes van explosieven (ANFO,RDX e.d.) willen we niet hebben). Please correct me if I'm wrong.

Link to comment
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Ik vind www.hobbylab.nl van SP een heel goede. Als je een goede domeinnaam wil moet je iets kiezen waar niet:
- Te veel getallen in zitten
- Te veel streepjes (_ - etc.) inzitten
- Te lang is
Anders kunnnen mensen hem namelijk niet goed onthouden.
En hobbylab.nl blijft hangen...

Link to comment
  • 5 months later...

www.pyroizdebesttttt.tk .. die t's en die t van tk.. loopt door.. lijp of lijp? :rolleyes:
Edit: ja mensen deze was natuurlijk niet serieus bedoelt! Excuses

www.hobbylab.nl tja ik krijg bij het woord hobby het beeld van een kleine jongen die met blokken speelt en een prutser die wat met plastic zit te solderen in mijn hoofd, maar dat zal aan mij liggen

www.pyroscience.com? Is wat meer engels maargoed dat ligt mij dan ook beter dan Nederlands

www.knalchemie.nl :mellow:?

*gelijk weer topicbump om te vragen of er al besloten is*

Volgende idiote topicbump levert je meteen een warning op! - Prophet

Link to comment
www.pyroizdebesttttt.tk .. die t's en die t van tk.. loopt door.. lijp of lijp? :mellow:

Ik vind deze eigenlijk gewoon ontzettend onduidelijk, niet makkelijk en niet reclamevrij (dot tk)! Dus wat mij betreft is dit geen 'lijpe' naam.

*gelijk weer topicbump om te vragen of er al besloten is*

Zoals je waarschijnlijk wel hebt gemerkt is er nog niks besloten, anders hoefde je niet elke dag naar dit adres te surfen, maar wist je de domein naam wel.
Link to comment

Ik vind het wel lijp, maar ik zie lijp niet als positief. Waarom die tttttt? Dan onthoud je toch niet hoeveel ervan instaan. En inderdaad, reclame.

Ik vind hobbylab.nl perfect. Het omschrijft precies waar het forum voor is. En waar haal jij in godsnaam die blokken-theory vandaan? Alsof met blokken spelen een hobby is.

@Gamekeeper: Moet je hem hebben voordat je die nieuwe server hebt?

Gr.

Mr.Paplu

Link to comment

Is het trouwens zowiezo niet lijp om members.pyroforum.nl/gamekeeper naar een nl domein te verplaatsen in verband met privacy? Alle nl domeinnamen zijn contractueel geregistreerd bij het SIDN, en staan dus op naam. Ik weet niet of gamekeeper daar zin in heeft, maar iemand dan deze site willen verbieden kunnen ze ook nog eens langs gaan bij degene op wiens naam het domein staat. Ik weet niet of je ook anoniem domeinnamen kunt registreren?

Link to comment

Bij mijn vorige host (zat in Duitsland, servers in Bulgarije geloof ik) kon ik elke naam opgeven die ik maar wou, mijn domeinnaam is als volgt geregistreerd:

Lodyx x ([email protected])
+31.1111111
Fax: +1.
Mainstreet 26
Hollywood, 90210
NL

Bij mijn nieuwe Nederlandse host deden ze hier wel moeilijk over dus ik heb mijn domeinnaam niet overgezet.

Wat ik dus wil zeggen; als men het niet wil hoef je niet je echte naam op te geven (misschien moet je wat liegen maargoed dat is denk ik niet het enige illegale wat gamekeeper doet gezien deze site :rolleyes:)

Oh en Mr. Paraplu, ik zei er toch bij "dat het wel aan mij zou liggen", waarmee ik dus bedoelde dat dit gewoon iets persoonlijks was (reden waarom ik het geen mooie dommeinnaam zou vinden) :mellow:! Maargoed ik ben nog vrij nieuw hier dus als jullie het een goede naam vinde, then don't mind me.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...