Jump to content
PyroForum.nl

ThomB


ThomB

Recommended Posts

Ik ben bezig geweest met kijken, en ben tot de fantastische conclusie gekomen dat ik een hacker heb. Nu komt iedereen natuurlijk met het verhaal: ''Ja hoor!'' maar het is echt waar. Één of ander onbedoeld personage gebruikt op 1 of andere reden/manier mijn IP-adres (ik heb wireless LAN) en heeft m'n wachtwoord + emails.  
Ik heb een meest actieve email gebruikt voor dit account. Dus Gamekeepertje als je niks beter je toen hebt in je leven mag je dat gaan bekijken en dan kunnen we weer gaan verder praten. Die andere email is dus gehackt. Hoera. En ban me dus ajb niet om domme reden. Tyneman, jij moet HELEMAAL een leven zoeken. Laat jezelf bannen.

Deze post is uit pure kwaadheid geschreven, dus als ik zeg dat iemand een leven moet gaan zoeken bedoel ik dat niet heel erg. Dank.

Totaal zinloze post!
Dat je een hacker hebt is klote voor je, dit kan je via PM normaal regelen met gamekeeper, trust me, daarvoor word een oplossing gezocht.
Maar wat ik niet snap is, als die persoon jou wachtwoord weet, waarom maakt hij dan een nieuwe acount aan :?
Is toch niet logisch???

Je schrijf het btw als MINACHTING. Dit soort spielerei hoort hier niet thuis.

En dat ga jij uitmaken? wie is hier mod? wie zorgt er dat de regels nageleefd worden? jij of tyneman? :)
Link to comment
Maar wat ik niet snap is, als die persoon jou wachtwoord weet, waarom maakt hij dan een nieuwe acount aan :?  
Is toch niet logies???


Hij heeft geen nieuw acount aangemaakt. Hij heeft alles gehackt, o.a. mijn website, en daar stond een berichtje op van Yellow. Met de vraag of ik zijn werk wou zien op deze site. Mijn hacker dacht (denk ik): 'Hee, een vriend van die gast. Die lul ik goed af.' Hij maakte dus een acount aan, ver voordat ik er 1 had.

Ik schreef die post btw omdat anders iedereen weer me haat enzo :D

Je schrijft het btw LOGISCH.

Je schrijft het btw als MINACHTING.
En dat ga jij uitmaken? wie is hier mod? wie zorgt er dat de regels nageleefd worden? jij of tyneman? :)

Heet sarcasme. Hij zei ook: Dit soort spielerei hoort hier niet thuis. Dat is een soort humor.
Link to comment


Hij heeft geen nieuw acount aangemaakt. Hij heeft alles gehackt, o.a. mijn website, en daar stond een berichtje op van Yellow. Met de vraag of ik zijn werk wou zien op deze site. Mijn hacker dacht (denk ik): 'Hee, een vriend van die gast. Die lul ik goed af.' Hij maakte dus een acount aan, ver voordat ik er 1 had.

Ik schreef die post btw omdat anders iedereen weer me haat enzo :)

Je schrijft het btw LOGISCH.

Ach spelfout is mogelijk, ik ga ook niet pietneukerig jou teksten afzoeken voor een fout.
Heet sarcasme. Hij zei ook: Dit soort spielerei hoort hier niet thuis. Dat is een soort humor.

Rare humor heb je dan.

En trouwens kap even met die dubbel posting, ook overtreding van de regels!
Link to comment

Nu dit alles is gezegt hoop ik niet dat iemand mij nu haat ofzo. Ik doe dat ook niet, ik vind het goed van Tyneman datie zo op het forum let. Sorry voor iedereen die zich beledigt voelt.

@Warcore: OK, ik stop met dubbelposting. En ook sorry voor jou :)

ThomB.


Niet Thomm.

Link to comment

hmm, vreemde hacker die zomaar een onschuldige member gaat hacken zonder enige reden.
kijk, als je bij een online game gehackt wordt om je goede 'stuff' daar kan ik inkomen, dan krijgt de hacker er wat voor terug, maar in zo'n situatie niet.
Dus waarom zou hij het doen?
geen reden, dus ik geloof je niet, sorry.

Ik haat btw alleen Thomm, niet ThomB (en, ja, dat was sarcastisch :D )

edit:
(en idd genoeg hierover :) ik was tegelijk met jou morpheus)

Link to comment
hmm, vreemde hacker die zomaar een onschuldige member gaat hacken zonder enige reden.
kijk, als je bij een online game gehackt wordt om je goede 'stuff' daar kan ik inkomen, dan krijgt de hacker er wat voor terug, maar in zo'n situatie niet.
Dus waarom zou hij het doen?
geen reden, dus ik geloof je niet, sorry.

Ik haat btw alleen Thomm, niet ThomB (en, ja, dat was sarcastisch :D )

edit:
(en idd genoeg hierover :) ik was tegelijk met jou morpheus)


Het ging hem niet om dit account. Dat heeft hij (de hacker) zelf aangemaakt. IK heb een paar websites en ook aardig wat gmailadressen. Daar was die dus in geïnteresseerd. Hij las op mijn site een berichtje van Yellow, en besloot Yellow's werk af te kraken (oftwel, een beetje op dit forum k*tt*n in ghoed Nederlands :x ). Hte ging hem niet om dit account
Link to comment

Ik heb ThommB vandaag op school gesproken, en hij zei dat alleen de account '' ThommB '' van hem is, en dat hij niets met Thomm te maken heeft. Kan goed kloppen, want de Thomm account heb ik al veel eerder gezien hier op de site en toen wist ThommB nog niet eens van deze site.....

Link to comment
  • Root Admin

Het zal allemaal wel. Maar wat ik niet snap is dat ondanks dat Thomm het wachtwoord van ThomB zou hebben. ThomB nog niet zijn eigen wachtwoord heeft veranderd (wachtwoord van Thomm en ThomB is op dit moment dus nog identiek).

Zoals Prophet al tegen mij zei: Thomm is dus ThomB, gewoon omdat hij slecht begonnen was heeft hij een nieuwe account aangemaakt en gedaan of die andere een imitator was. Wat mij volstrekt logisch lijkt.

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...