Jump to content
PyroForum.nl

ThomB


ThomB

Recommended Posts

He, ik ben Thom, 15 jaar en een vriend van yellowcard. Niet de loser die zich op zich op dit moment mij speelt. Ik geef geen commentaar op Yellow's werk. Ik ben zelfs de één van de eerste gelukkige koper van een van Yellow's producten :).
Veel succes nog allemaal, ik ga me misschien hier nog voor interesseren, maar eerst kijk naar Yellow's vorderingen. Good Luck!

Link to comment

Welkom,

Ik hoop dat je je er inderdaad nog voor gaat interesseren zodat je het ooit allemaal zelf kan maken. :)

Maar ook al doe je zelf nog niks, zolang je op dit forum zit moet je de regels respecteren en toepassen. Dus neem ze even door. :D

PS: yellow je verkoopt je creatie's kan ik hier uit afleiden? Ik hoop dat je beseft wat je doet. :/

Link to comment
PS: yellow je verkoopt je creatie's kan ik hier uit afleiden? Ik hoop dat je beseft wat je doet. :/


Ik heb het volste vertrouwen in Yellow. Hij heeft het vaak genoeg gemaakt, hij heeft uitgelegd hoe het in het in elkaar zit, en er zit een (legaal en goed :D) lontje aan.

Hey welkom, maar koop je werk van yellowcard, of doen jullie samen :? :P
haha, mensen bied je spullen aan we hebben kopers :roll:


Ik koop :). als ik hier erg goed in word, en leveranciers kan vinden kunnen we ooit wel is iets samen maken ja. Maar eerst neem in een maandje of wat de tijd om al deze info te verzamelen en goed in me op te nemen.
Link to comment

Heej thom ! Welkom gast :) !

Maar mensen, ik heb aan thom voor mijn 1e keer iets van mijn eigen creaties verkocht, dus 't is niet zo dat ik echt '' vuurwerk verkoop '' , en ik verkoop geen troep aan mensen :wink: .

Heb je het nog gefilmt thom ? Of ga je hem zo pas afsteken ?

Link to comment

Ook een welkom aan deze Thom dan :)

Lees voor je gaat posten de regels goed door en houd je eraan. (Let dus niet al te veel op Yellow zijn spammende voorbeeld)

Verder hoop ik dat je snel zelf iets gaat maken in plaats van geld uitgeven voor iets wat zelf ook te maken is. Dat geeft een veel grotere kick.

Veel plezier gewenst.
Gr33tZ

Link to comment

Ben het eens met tyneman, de eerste keer dat je een zelfgemaakte star oid omhoog ziet gaan, geeft echt een geweldige kick, omdat je weet dat je alles zelf hebt gemaakt (blast charge,lont,star comp., star). Het is echt super om hem dan mooi omhoog te zien gaan.

Verder: Welkom op dit forum! Dat je nog veel mag leren!

Link to comment
Ook een welkom aan deze Thom dan :)

(Let dus niet al te veel op Yellow zijn spammende voorbeeld)


Ja, ik zag het. Hij heeft al een 1000+ posts op z'n naam staan :D. Maarja, hij zit al waarschijnlijk best lang in dit forum..
Link to comment

Niet enkel de periode van zijn aanwezig speelt hier een grot rol, maar ook het feit dat hij de essentie van het posten niet volledig snapt.
Het draait erom met een post het forum te verrijken en in zoveel mogelijk posts nuttige informatie plaatsen, niet gewoon zoveel mogelijk posts plaatsen gelijk yellowcard het interpreteert...

Groeten

Link to comment

Nee Thom ik zou inderdaad niet mijn weg volgen....kom je tegen een hoop problemen aan. Maar mensen ik ga er nu ook me stoppen hoor :wink: 'k ben er ook achtergekomen dat ik er niks mee opschiet.

En het inderdaad veel leuken om iets wat je zlef hebt gemaakt af te steken :)

Link to comment

Leuk hoor vuurwerk overkopen van hobbyisten, moest je ooit nog eens een 12" multibreaker shell willen kopen met crackling effect, laat maar weten :roll:

Maar goed, welkom op dit forum hou je netjes aan de afspraken en alles komt wel in orde.

Link to comment
Welkom, woon je ook in Delft?
Denk het wel, En anders in de buurt van Delft.

@Exhile: wat is dat op je Avatar?


Ja, ik ben ook een delftenaar :)

@Exhile:

Mooie sprong :D

Er staat een edit-knopje links boven aan je post als je nog iets wil toevoegen als je het vergeten was. Dus geen reden om te dubbelposten. (Prophet)
Link to comment

@ Dr Bunhead.
Stop nou eens met frigging Post-Whoren!
Er staat nu weer bij drie mensen doie zich voorstellen een berichtje van jou terwijl je allang gedag hebt gezegd.
Het boeit Niemand ene REET hoeveel mensen uit de omgeving Delft hier zitten. Als je dat zo leuk vind en er over wil babbelen doe dat dan in PM.

Gr33tZ

Link to comment
Is dit gedrag geen reden voor een ban?
Getuigt imo van imachting voor dit forum en zijn members. Dit soort spielerei hoort hier niet thuis.

Gr33tZ

Tja, misschien een beetje schizofreen is dan wel lullig voor em dat ie niet tevreden is met zijn hoofd ("Nerdhoofd" :) ) of et was een broertje... Ik kan me eigenlijk moeilijk indenken dat een 15 jarige zichzelf uit gaat schelden... Anderzijds hadden ze wel hetzelfde wachtwoord, of het zou al heeeel veel toeval moeten zijn dat ze verschillende w8woorden hadden met dezelfde hatch :D
Link to comment

Ik ben bezig geweest met kijken, en ben tot de fantastische conclusie gekomen dat ik een hacker heb. Nu komt iedereen natuurlijk met het verhaal: ''Ja hoor!'' maar het is echt waar. Één of ander onbedoeld personage gebruikt op 1 of andere reden/manier mijn IP-adres (ik heb wireless LAN) en heeft m'n wachtwoord + emails.
Ik heb een meest actieve email gebruikt voor dit account. Dus Gamekeepertje als je niks beter je toen hebt in je leven mag je dat gaan bekijken en dan kunnen we weer gaan verder praten. Die andere email is dus gehackt. Hoera. En ban me dus ajb niet om domme reden. Tyneman, jij moet HELEMAAL een leven zoeken. Laat jezelf bannen.

Deze post is uit pure kwaadheid geschreven, dus als ik zeg dat iemand een leven moet gaan zoeken bedoel ik dat niet heel erg. Dank.

Even voor de goede orde: ThomB en Thomm zijn één en dezelfde persoon. IP-adres en wachtwoord-hash zijn namelijk gewoon gelijk. Hoe je gedraagd ThomB vind ik persoonlijk een beetje kinderachtig, maargoed...

Heb een hacker zie laatste bericht van mij.
Link to comment
Dus jij denkt dat je buurman jou hackt?  :?  
Dit kan je natuurlijk altijd nog wel verzinnen...


1] Nee dat zeg ik niet, en
2] NIET verzonnen, anders zou ik niet voor de lol een nieuw emailadres gaan aanmaken om 1 account te maken, waar je toch geen emails op krijgt. Ik heb een nieuw emailadres omdat ik GEHACKT ben. *TuuT*.

Is dit gedrag geen reden voor een ban?
Getuigt imo van imachting voor dit forum en zijn members.  

Gr33tZ

Je schrijft het btw als MINACHTING. Dit soort spielerei hoort hier niet thuis.
Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...