Jump to content
PyroForum.nl

Welke school??


Wat doe je (of ga je doen)?  

53 members have voted

  1. 1.

    • VMBO
      5
    • HAVO
      8
    • VWO
      24
    • MBO
      5
    • HBO
      3
    • Universiteit
      3
    • Wat nou school? Ik werk!
      5


Recommended Posts

Aah, doen!
Grieks is een klotetaal! (nooit echt gehad, maar wel van een vriend heel wat geleerd :) )
En Scheikunde 1,2 is echt top! (Heb al boeken door zitten bladeren ;) )

Het is natuurlijk je eigen keus, maar dit is mijn mening :wink:

Ik zit nu in 3VWO en ga volgend jaar Natuur en Techniek doen met Informatica erbij.

Link to comment
Aah, doen!
Grieks is een klotetaal! (nooit echt gehad, maar wel van een vriend heel wat geleerd :) )  
En Scheikunde 1,2 is echt top! (Heb al boeken door zitten bladeren ;) )

Het is natuurlijk je eigen keus, maar dit is mijn mening :wink:  

Ik zit nu in 3VWO en ga volgend jaar Natuur en Techniek doen met Informatica erbij.

Ikzelf ga grieks en latijn volgend jaar laten vallen, dan neem ik daarvoor in de plaats Economie, en ik neem het profiel N&T, met natuurkunde, wiskunde en scheikunde 1 en 2 (biologie 1 en 2 ook zelfs bij ons op school).
Link to comment

Dankje, voor engels had ik trouwens een 9,6 8)
Dat heeft heel erg gecompenseerd!
Het vak nederlands stond ik op het eindrapport een 3,5 door een fout van de leraar :x
Het was anders een 5,8
Dus feitelijk ben ik genaaid door leraar nederlands.

Link to comment

Hou de discussie on topic aub.

Ik mis de Belgische mogelijkheden, wat mij niet onbelangrijk lijkt aangezien hier ook een aanzienlijk percentage belgen is.

Ik zit nu in 5MVT met avondschool professioneel lassen erbovenop.

Na mijn 6de jaar doe ik nog een jaar onderhoud en dan ga ik in de metaalsector terecht komen als constructie of precisie lasser, misschien ook wel CNC bediender.

Link to comment
Ik zit in 4 gymnasium. Ik doe profiel N&G en in het vrij deel heb ik Grieks en Latijn. Dat is bloody veel werk en daar ben ik ook niet helemaal tevreden over. Ik denk erover om mijn profiel keuze te herzien. Dus een klassieke taal laten vallen en scheikunde 1,2 kiezen.


Ik weet wat je meemaakt, ik heb N&T plus bio 1,2 dus eigenlijk ook N&G, en dan Latijn erbij, ik heb het dus nog iets rustiger dan jij, maar per week, had ik maar 6 uren vrij.
Link to comment


Ik weet wat je meemaakt, ik heb N&T plus bio 1,2 dus eigenlijk ook N&G, en dan Latijn erbij, ik heb het dus nog iets rustiger dan jij, maar per week, had ik maar 6 uren vrij.

Dat heb ik volgend jaar dus ook, N&T+ Biologie 1 en 2, maar ik heb ook nog eens meer wiskunde scheikunde en natuurkunde dan N&G, dat maakt het al helemaal irri.
Maargoed, stel ik haal einde dit jaar niet zo'n goed punt voor wiskunde ofzo, dan kan ik dus wel gewoon doorgaan met N&G.
Link to comment
CNC en CAT enzo??? Hoor ik veel van, van me vader.


Inderdaad, CNC kan ik ook doen maar mijn voorkeur gaat uit naar constructiewerken en verplaatsing, lassen is daar zeker een onderdeel van.

Metaalsector verdient nu ook belachelijk goed door de grote vraag :)
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...