Jump to content
PyroForum.nl

Hou oud ben je?


gamekeeper

Recommended Posts

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Op je 15e kun je makkelijk chems kopen. Zelfs je aanmelden bij een chemische groothandel is mogelijk (als je even speelt met de waarheid). Door de vinding van het almachtige internet kan zelfs een klein kind chemicalien kopen, dus dat van 15 en geen chems klopt idd van geen kant. Zelfs deze site registratie, je moet eerst zeggen of je onder of over de 13 jaar bent. Nou, iedereen zegt natuurlijk over, want dat is de grootste kans dat je toegang krijgt. Mensen hebben geen mvat meer op je identiteit en leeftijd, dus je kan doe wat je wil.

Link to comment

idd, en zelfs zonder internet is gewoon mogelijk...
ik ging KMnO4 kopen bij de apotheek, hadden ze niet, maar ze konden wel bestellen(hele aardige mensen).
Ik heb me 06 gegeven en ze zouden me bellen als het binnen was.
2 dagen later kon ik het komen ophalen.
Ik ben nog maar 14 :!:

Cold As Ice

Link to comment
idd, en zelfs zonder internet is gewoon mogelijk...
ik ging KMnO4 kopen bij de apotheek, hadden ze niet, maar ze konden wel bestellen(hele aardige mensen).
Ik heb me 06 gegeven en ze zouden me bellen als het binnen was.
2 dagen later kon ik het komen ophalen.
Ik ben nog maar 14 :!:

Cold As Ice


Inderdaad, als ik naar de Drogist ga en om een paar chems vraag dan vraagt die vrouw soms van, wat ga je ermee doen? Dan zorg je van te voren dat je een goede smoes heb en krijg je het gewoon mee.
Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
Guest C2CuF6O6S2
Ik ben trouwens 15 geworden laatst ( 1 april, tijdje geleden ), kan ik mijn stem nog een keer zetten, maar dan bij 15 t/m 16 ;)

@yellowcard

Is dat een grap? B) 1 April?

NEE het is geen grap! Als je dit topic eens had doorgenomen had je het geweten. Stop met postwhoren!
Link to comment
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Ik ben 14 jaar. En wordt over 3/4 jaar 15.

PS: Het is niet superslim om én je naam (evt met achternaam) én je exacte geboortedatum te geven, omdat sommige slimme mensen (lees: Geheime Agenten) je hiermee gemakkelijk kunnen achterhalen...

PS: Ik was even vergeten dat dat ook al met het IP-nummer van je PC kan...

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...