Jump to content
PyroForum.nl
PureChemical

Het is wel heel erg stil hier, ik baar mij zorgen over pyro-hobby

Recommended Posts

On 9/4/2022 at 8:46 AM, boutnek said:

@PureChemical

Mee eens, maar ik denk dat meeste hobbyisten seizoensgebonden actief zijn, wat natuurlijk jammer is. 

Persoonlijk leeft de hobby ook met perioden en dient het forum vaak als bibliotheek ipv discussie platform. 

Echter zou ik het ook zeker leuk vinden als meer mensen zich actief op het forum zouden begeven. Met bepaalde inkoopacties zie je overigens wel achter de schermen wie nog actief zijn en dat zijn er toch nog behoorlijk wat😉

Heeft iemand ideeën om de hobby iets meer leven in te blazen op het forum? Of willen we het liefste incognito knutselen en achter de schermen communiceren uit angst? 

Daar ben ik het zeker mee eens dat het seizoensgebonden is. Incognito is voor mij prima. Je mag mij altijd een PM'etje sturen.

Ik ben er gewoon nog hoor. Weliswaar fiks minder actief, maar elke dag even hier online.

Andere hobbys kosten tijd, tegenwoordig een gezinnetje dat kost tijd. En Pyro doe ik niet ff tussendoor, daar neem ik het te serieus voor.
Ik probeer lig elk jaar IETS in elkaar te flansen, al is het maar een fonteintje en 5 knallers.

Ik snap dat in deze tegenwoordige tijd mensen veel voorzichtiger zijn met wat ze posten. Vroegah, toen we hier begonnen, was het een leuke hobby en kreeg je de wijkagent bij je ouders op bezoek.
Tegenwoordig zijn de aanklachten veel heftiger, mede omdat we geen 16 meer zijn, maar vooral door de tijdsgeest. Je bent nu direct een terrorist.

Toch ben ik heel blij dat er 'stiekem' nog wel wat mensen rondhangen hier.

• Like 1

Ja ik snap wel dat mensen low-profile gaan, er is ook geen andere keuze. Voor je het weet staan ze met bom-pakken voor je deur met een rammer. Dat is wel een beetje vervelend als dat gebeurd.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.