-
Topics
-
Ja top hè?! Er is toch nog wel wat leven gelukkig. Fijn om te weten! Mocht ik nou met vuurpijlen willen beginnen dan hoor ik het graag, maar zo ver ben ik nog even niet
-
Hoi iedereen! Fijne (late) nieuwjaarswensen van uit België! Hier was er een algemeen vuurwerkverbod, dus ik heb helaas niks gemaakt. Ik mis het nog steeds, hopelijk lukt het volgend jaar wel nog een keertje. Tegen dan heb ik die Master Chemie ook eindelijk in men bezit en zou ik eens niet moeten studeren rond oud&nieuw. Dat 2021 beter mag zijn dan 2020! Stay green!
-
Wat een activiteit hier plots, zalig! Fontein tubes zijn helemaal niet zo veeleisend, meestal komt dat wel goed als je die zelf rolt. Zeker als je het zonder nozzle zou doen, dan valt de druk wel mee. Als je ooit eens aan vuurpijlen begint heb je wel beter een goede roltechniek, dat is mij nooit betrouwbaar gelukt.
-
De tweede was ik inderdaad ook al tegengekomen.
Dankjewel! Even kijken wat ik er allemaal van kan opsteken! Dankjewel! Ga er meteen naar opzoek. -
By de.leeuw62 · Posted
Recycled Karton van een 200 tot 250 grams is erg goed om allerlei tubes te rollen.
Het neemt de lijm (houtlijm of wheat paste) goed op zonder dat het meteen vervormd,
of krom trekt na drogen. Succes!😉
-
-
Who's Online (See full list)
There are no registered users currently online