Jump to content
PyroForum.nl
Geldersebeuker

Hoi klik hier op :)

Recommended Posts

Hoi, Allemaal

Ik ben Remco, ik houd van zelf knutselen met vuurwerk, maar doe het altijd veilig

Ik houd van rookbommen maken en hou vooral van harde knallers ,sier mag er ook wel zijn maar in NL veel te duur naar mijn mening.

Mijn insta is @Geldersebeuker en zit op dit moment 3 oktober 2019 rond de 440 volgers

aangenaam kenis te maken allemaal

Mvg Remco

Welkom.

Blij dat je condooms gebruikt, we willen niemand zwanger maken.

Ik wil je er wel op wijzen dat we hier niet doen aan knutselen met vuurwerk. Wij maken zo veel mogelijk zelf. Commerciele bende doorlonten of uit elkaar halen en recyclen wordt hier echt niet gewaardeerd.

Apart dat je siervuurwerk te duur vind, knallers zijn imho helemaal prijzig in vergelijking met de kwaliteit die je krijgt.

Succes op het forum!

Welkom Remco,

Knutselen met bestaand vuurwerk is af te raden, tenzei je natuurlijk je ogen of je handen kunt missen. Verder veel plezier hier, en hopelijk kun je hier wat leren over het veilig in elkaar zetten van vuurwerk met alle basis middelen.

Greets,

Pchem

Las net een YouTube comment van een gast die 10.000 abbonee's met zero content of zoiets heette, maar het rukke was dat er maar 1 gast geaboneerd had op z'n kanaal B)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Topics

• Hier, heb je een beetje leesvoer.    Veel plezier ermee.
    • Persoonlijk ram ik altijd een eindstop van bentoniet, dan de compo en als laatste een klein beetje Bento om alles af te sluiten. Dan in de dikke eindstop een nozzle (gat) boren. Dit doe je met de hand en niet met een boormachine! Rammers maakt allemaal geen fluit uit. Hout is snel en goedkoop, maar gaat sneller kapot als aluminium of staal. Ik gebruik alles wat ik maar kan vinden zolang het de juiste maat maar is.
    • Fijn om te zien dat er toch nog wel iemand actief is hier! Uiteraard wil ik het allemaal meteen goed doen, dus ben ik opzoek naar de best mogelijke oplossing (nee @meneer_agent natuurlijk ben ik niets van plan om in de realiteit te maken..).
      Is het niet zo dat als je geen nozzle gebruikt je geen 'hoog spuitende' gerb krijgt? Ik snap dat het nog steeds de lucht in wordt gespoten, maar ga je dan niet meer richting een 'waterval' idee? Daar was ik inderdaad ook al naar aan het kijken, maar helaas zit hier niet echt iemand 1, 2, 3 in de buurt.
      Wel heb ik verschillende bedrijven online gevonden die, mits je een ontwerptekening kunt aanbieden, voor particulieren metaal bewerken.
      Hier zou ik dus ook over na kunnen denken, want een tekening is niet zo moeilijk om te maken. Op dat forum ben ik inderdaad ook al gaan rondsnuffelen en daar heb ik al verschillende artikelen gelezen over eigen ontworpen (houten)tools. Hoe ben jij hiermee begonnen? Als ik vragen mag natuurlijk! Groet,
      McM
    • Ik had nooit problemen met gerbs zonder nozzle dus heb me nooit druk gemaakt over tools, behalve een houten rammer. Maar begrijp dat als je nozzles wilt maken je de juiste tools moet hebben. Het zou al helpen als je iemand kent met een draaibank, misschien op school of een metaalbedrijf bij je in de buurt ? Kijk ook eens op APC forum, wellicht dat daar de foto's nog wel op staan. Als je niet veel te besteden hebt dan moet je innovatief zijn.
    • Beste lezer! Ondertussen ben ik al een aantal dagen aan het rond lezen van en kijken naar content op dit forum.
      Naast veiligheid en heel veel informatie over dingen, zoals zeven, het mengen en drogen van chemicaliën, formules, en nog veel meer, ben ik tot de conclusie gekomen dat stel dat iemand wilt beginnen hij of zij zich het beste kan verdiepen in fonteinen. Nu de issue. In een aantal artikelen komen erg leuke dingen voorbij, echter kunnen veel afbeeldingen (foto`s) en video`s niet meer worden gezien.
      Dat is jammer, omdat er bijvoorbeeld in een artikel gelezen kan worden over een zelfgemaakte fontein tool. Helaas is het nier meer mogelijk om de toegevoegde afbeeldingen te zien.
      Op een website heb ik gelezen en gezien hoe ze er één van, in dit geval, hout hebben gemaakt. Nu vraag ik mij dus af hoe jullie dit hebben opgelost of zouden oplossen.
      Zelf ben ik op de hoogte dat dit op verschillende sites besteld kan worden, echter vind ik persoonlijk ±130.-, excl. verzendkosten, een tikkeltje duur. Alle ideeën zijn welkom! Groet,
      McM
  • Who's Online (See full list)

There are no registered users currently online