Jump to content
PyroForum.nl
Jason

2018...greetings earthlings

Recommended Posts

Hee, ik had wel wat verhoogde activiteit verwacht in deze gezellige periode.   Ben zelf ook niet meer zo actief. Maar dacht misschien kan ik iemand helpen of advies geven, voor de gezelligheid.  

Ik zal zelf aan de lucht ook nog wel wat verheldering geven natuurlijk

Yup. Het is een beetje dood hier. Toch hoop ik dat er volgend jaar iets meer leven in de brouwerij komt.

Zelf heb ik dit jaar ook totaal geen inspiratie / motivatie. Heb nog geen vuurpijl gemaakt voor O&N.

Nou ja het voordeel met ons is, dat als we de spullen even bij elkaar zoeken dezelfde dag nog een vuurpijl de lucht in kan gaan. 

De hobby staat hier ook op een laag pitje, drukte drukte drukte. 

Van de week een paar shells in elkaar zetten denk ik, heb toch een reputatie hoog te houden :)

Ik zou echt graag het een en ander maken, we trekken richting Frankrijk dit jaar... Op het platteland. Mogelijkheden genoeg dus.

Helaas steken de examens er een stokje tussen. Groepentheorie dan vooral, kan ik toch wel de molecuul orbitaal schema's van onze geliefde moleculen tekenen, joepie 🙃.

Ik verkoop voorlopig niks, ik stop er zeker niet mee, maar ik heb er gewoon geen tijd voor. Examens gaan voor hé.

Blijft natuurlijk een leuke hobby,maar laten we niet vergeten dat het een andere tijd aan het worden is.😏

Niks mag meer,en je verrader slaapt niet. Val je uit de toon, zit je zo op het bureau.

Keep safe all. En fijne dagen allemaal. 😚

Voor wat betreft dit jaar, doe wel wat natuurlijk. Maar nu was ik alles op aan het graven, schrik ik weer van de zooi. 

Nu zit er een hoop bij wat ik de laatste 20 jaar niet meer gebruikt heb,  ik lijk wel zo'n extreme hoarder. En maar bijkopen en zooi opkopen van de afhakers hier 😎 Ik heb Alles in meervoud. Ook veel niet pyro gerelateerde lab stuff. Teveel ook nog nieuw in de verpakking 😞

Dus ik ga volgend jaar ook opruiming houden. Misschien dat ik een hoop nieuwe mensen ermee op kan starten. En een paar oude rotten wat op kan vrolijken. 

Ja dat is vervelend voor jou. Mijn hobby eindigt nooit denk ik. 

Edited by Jason
Bezinning

De beste wensen heren!

Dit jaar ook hier crisis. De Saxon die ik op de valreep heb gemaakt pleurde na 5 seconden nog op de grond ook. Beetje jammer.

Doch iig weer ruimte voor verbetering in het volgende jaar. Stay green!

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Topics

• Wat leuk! Welkom!
    • Jammer man... Welke versie had je gemaakt.?   
    • De beste wensen heren! Dit jaar ook hier crisis. De Saxon die ik op de valreep heb gemaakt pleurde na 5 seconden nog op de grond ook. Beetje jammer. Doch iig weer ruimte voor verbetering in het volgende jaar. Stay green!
    • Ja dat is vervelend voor jou. Mijn hobby eindigt nooit denk ik. 
    • Ja en zo kwam er ook een eind aan mijn hobby. Zoals Lontje schrijft je verrader slaapt niet.Overigens door het oog van de naald gekropen dus heeft geen consequenties gehad. Ik ben gelukkig verlost van al mijn spullen. Lees nog wel af en toe op het forum mee dat blijft trekken. Ik heb gezegd, eens een pyro altijd een pyro, en dat is gewoon waar. Als je op een gegeven moment meer te verliezen hebt dan ga je wat beter nadenken over de risico's. Ik vond het mooi geweest. Mooie dingen gemaakt. Een aantal van jullie mafkezen mogen ontmoeten. Dit was overigens het mooiste van de hobby, praten en ervaring uitwisselen. Maar ook extreme dingen gemaakt zoals toen een 10 inch header op een whistlepijl. Wat ging dat ding alle jezus hoog leek wel een luchthoorn die af ging. Maar goed rest mij op dit moment iedereen een super fijn oud en nieuw te wensen. Zoals eerder gezegd irriteer je buren niet zorg dat je veilig blijft en ruim naderhand je rotzooi op. Voor iedereen een gelukkig maar vooral gezond 2019!   Ps ben nog steeds mod op dit forum dus gedraag je. 😂Ben overigens niet de wereld uit dus als je wat te vragen hebt dan zal ik waar ik kan nog antwoorden.
  • Who's Online (See full list)