Jump to content
PyroForum.nl
PyroWitch

Ik ben de Pyro Heks

Recommended Posts

Hallo allemaal,

De naam zegt het al: Pyro Witch, oftewel een "heks" die graag mengsels brouwt in haar ketel :rolleyes:

Waarschijnlijk ben ik een van de weinige vrouwen op dit forum die geïnteresseerd is in pyrotechniek. 

Ik vind het leuk om mee te lezen op dit forum. Vooral de onderwerpen waarbij mensen inventief met de nodige "keukenkastjeschemie" leuke dingen weten te maken vind ik leuk om te lezen. Onder "leuke dingen" versta ik dan ook echt leuke dingen en niet het zo hard mogelijk knallen en opblazen van dingen of het maken van bommen, maar vuur waar je echt van kunt genieten door de special effects.

Zelf ben ik niet meer praktiserend. De strengere wetgeving heeft alles een stuk moeilijker gemaakt. Maar meegenieten van andermans maaksels is ook leuk. Wel maak ik kruidenmengsels ("smudge mixen")  en wieroken die op een brandend houtskooltje gebrand kunnen worden. Is ook leuk om te doen!

Edited by PyroWitch

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Topics

• Wat leuk! Welkom!
    • Jammer man... Welke versie had je gemaakt.?   
    • De beste wensen heren! Dit jaar ook hier crisis. De Saxon die ik op de valreep heb gemaakt pleurde na 5 seconden nog op de grond ook. Beetje jammer. Doch iig weer ruimte voor verbetering in het volgende jaar. Stay green!
    • Ja dat is vervelend voor jou. Mijn hobby eindigt nooit denk ik. 
    • Ja en zo kwam er ook een eind aan mijn hobby. Zoals Lontje schrijft je verrader slaapt niet.Overigens door het oog van de naald gekropen dus heeft geen consequenties gehad. Ik ben gelukkig verlost van al mijn spullen. Lees nog wel af en toe op het forum mee dat blijft trekken. Ik heb gezegd, eens een pyro altijd een pyro, en dat is gewoon waar. Als je op een gegeven moment meer te verliezen hebt dan ga je wat beter nadenken over de risico's. Ik vond het mooi geweest. Mooie dingen gemaakt. Een aantal van jullie mafkezen mogen ontmoeten. Dit was overigens het mooiste van de hobby, praten en ervaring uitwisselen. Maar ook extreme dingen gemaakt zoals toen een 10 inch header op een whistlepijl. Wat ging dat ding alle jezus hoog leek wel een luchthoorn die af ging. Maar goed rest mij op dit moment iedereen een super fijn oud en nieuw te wensen. Zoals eerder gezegd irriteer je buren niet zorg dat je veilig blijft en ruim naderhand je rotzooi op. Voor iedereen een gelukkig maar vooral gezond 2019!   Ps ben nog steeds mod op dit forum dus gedraag je. 😂Ben overigens niet de wereld uit dus als je wat te vragen hebt dan zal ik waar ik kan nog antwoorden.
  • Who's Online (See full list)

There are no registered users currently online