Jump to content
Advertentie
(Klik om PyroForum.nl te steunen, login om reclame te verbergen)
PyroForum.nl
Sign in to follow this  
HalveHemi

ik ben HalveHemi

Recommended Posts

Ik ben HalveHemi. Ik heb een redelijke kennis over zelfmaak, alleen nog niet veel uit de praktijk. Ik kom uit het noorden. Moi.

Edited by HalveHemi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

Advertentie


  • Topics

  • Posts

    • Nou, hier is ie dan! Starplate voor 6 mm stars. Stars worden gebruikt voor bombettes id 20 mm of 25 mm.
      Cutten was teveel gepriegel voor kleine stars en dit werkt super. Gaten d.m.v. kolomboor geheel door de aluminium male en female plaat geboord. Daarna stiften van ijzer lijmen met epoxylijm.
    • Hier een voorbeeldje, wel een wat grotere als ik gebruik. 
    • Sorry T, maar wat is een loafbox?😁
      Hoe dan ook, goede reden om wat te testen. 
      Overigens heb ik al wel eens D1 gebonden met Arabische gom. Ging bij mijn weten goed. Het effect was hetzelfde.
      Dank heren!
    • D1 rollen is mij nog nooit gelukt. dan gebruik je imo te veel water. Cutten zou wel moeten lukken, mits je een loafbox oid gebruikt om de net aan vochtige compo te persen voor het cutten. Maar geen persoonlijke ervaring mee. 
    • Hoi Andres! Had ik al es gedaan gerold met dextrine, maar de stars bleken later waardeloos.. Onwetend dat D1  glitter minimaal water nodig heeft.
      Inmiddels weet ik beter. Ben bang dat rollen met heel weinig water een pokdalig resultaat zal geven. Cutten (of rollen) gaat mijn voorkeur naar uit bij gebrek aan starpump. 
  • Who's Online (See full list)

    There are no registered users currently online

×