Jump to content
Advertentie
(Klik om PyroForum.nl te steunen, login om reclame te verbergen)
PyroForum.nl
Sign in to follow this  
Guest

Account verwijderen

Recommended Posts

Guest

Is het mogelijk dat mijn account verwijderd wordt ivm privacy redenen? En zo nee, dat ik in ieder geval de content kan verwijderen?

Advertentie

Sign in to follow this  

Advertentie

• Topics

• Nou, hier is ie dan! Starplate voor 6 mm stars. Stars worden gebruikt voor bombettes id 20 mm of 25 mm.
      Cutten was teveel gepriegel voor kleine stars en dit werkt super. Gaten d.m.v. kolomboor geheel door de aluminium male en female plaat geboord. Daarna stiften van ijzer lijmen met epoxylijm.
    • Hier een voorbeeldje, wel een wat grotere als ik gebruik. 
    • Sorry T, maar wat is een loafbox?😁
      Hoe dan ook, goede reden om wat te testen. 
      Overigens heb ik al wel eens D1 gebonden met Arabische gom. Ging bij mijn weten goed. Het effect was hetzelfde.
      Dank heren!
    • D1 rollen is mij nog nooit gelukt. dan gebruik je imo te veel water. Cutten zou wel moeten lukken, mits je een loafbox oid gebruikt om de net aan vochtige compo te persen voor het cutten. Maar geen persoonlijke ervaring mee. 
    • Hoi Andres! Had ik al es gedaan gerold met dextrine, maar de stars bleken later waardeloos.. Onwetend dat D1  glitter minimaal water nodig heeft.
      Inmiddels weet ik beter. Ben bang dat rollen met heel weinig water een pokdalig resultaat zal geven. Cutten (of rollen) gaat mijn voorkeur naar uit bij gebrek aan starpump. 
  • Who's Online (See full list)

There are no registered users currently online