Sign in to follow this  
Followers 0
Siegfried

Hello im a Tool-Seller

1 post in this topic

Sign in to follow this  
Followers 0

Advertentie

• Topics

• Genoeg water om elk molecuul dex te raken. (procent of 3 gok ik zo)
    • Goedemorgen, Iemand uit de losse pols zo een idee hoeveel procent water een oplossing minimaal moet bevatten om dextrine in een sas te activeren?
    • Met aceton word altijd zo'n kauwgum plakbende. Maar voor cut stars vond ik het best netjes werken. Tussen twee lagen bakpapier in en zo dik deegrollen als nodig. 
    • Op je eerste vraag kan ik je geen direct antwoord geven, doch op de laatste 2: neen, ik zelf merk geen verschil. Ik prefereer water voor de geur en gemak van werken, en mijn stars werken zeker even goed als aceton of alcohol gebonden varianten.
    • #Boem-is-in-de-war Pyrodata zegt over de Independence Red Star: Great formula, very bright, very red and slow burning. Sizzles a bit as it burns. Bind with acetone (alcohol will not work) and prime with 'Hot Changing Relay' then BP. Source: 
      Independence Fireworks Maak je ze met aceton, dan blijft voor mij de vraag "waarom dextrine in de compositie?" open.
      #Boem-zemelt-verder Indien gemaakt met water: - is er een verschil in eigenschappen/prestaties van parlon die alleen als chloor donor wordt gebruikt (bij gebruik van water), versus parlon die daarnaast ook als binder wordt gebruikt (bij gebruik van aceton)?
      - idem voor red gum als fuel versus fuel/binder?
  • Who's Online (See full list)

There are no registered users currently online