Jump to content
PyroForum.nl

De zon schijnt, laten we lachen!


Boem

Recommended Posts

Ik hoop dat deze geen baard heeft ... voor mij was ie nieuw en ik proestte een slok koffie tegen m'n beeldscherm aan ...

Van mijn overgrootvader wordt verteld dat hij altijd een theelepeltje buskruit door zijn ochtendpap mengde.
Hij is er 98 mee geworden.

Toen hij stierf liet hij 5 kinderen, 12 kleinkinderen, 26 achterkleinkinderen na,

... en een gat van 10 meter in de muur van het crematorium.

 

Anekdotes, iemand?

Link to comment

Toch een big smile voor je "volle baard" grap:)

 

Even snel op "vuurwerk mop" gezocht. 

  • Beste werk is vuurwerk
  • Hij mistte drie vingers en als klap op de vuurpijl, een oog
  • Hoe zie je dat iemand illegaal vuurwerk heeft gebruikt.....dan zie je diegene handsfree bellen
  • Ik heb nog zo gezegd geen bommetje 

Maar de beste kan ik niet meer terugvinden: Een ascii art tekening van een vrouw met haar vingers op een bepaalde plek met als begeleidende tekst: Stop ze er nog maar eens lekker in, want na 1 januari kan het misschien niet meer. Deze dateert nog uit de tijd van de sire campagnes uit de begin jaren 90. 

Link to comment
  • 2 weeks later...

Weten jullie nog, dat je verliefd werd, en dat je het dan voor de eerste keer deed? Afgelopen maanden werd ik weer verliefd, afgelopen week deed ik het.

En hoewel privé, ik ga het toch met jullie delen:

 

Link to comment
  • 2 weeks later...

Te koud voor de tijd van het jaar, de zon schijnt niet eens, en toch wordt de wereld om ons heen groen.

En daar zit hem het gevaar, dan word je overmoedig, dat had ik laatst, alhier mijn eerste ongelukje:

 

Stay green guys, and have a wonderfull spring.

Link to comment
  • 2 months later...

De assistenten durven al eens straffe verhalen vertellen tijdens de practica.

Ik moet je zeggen dat elk sterfgeval de voorbije 100 jaar in het labo (organische chemie) door kwik of een kwikverbinding kwam.
De ene snel en pijnlijk, de andere stiekem. Maar je blijft er beter ver weg van.

Link to comment

/plop

Ik weet nog, ik was 6 of 7, wilde niet naar school.

Moeder deed me de thermometer; onderin glinsterend vloeibaar metaal, mooier dan zilver.

Niet onder de oksel, niet onder de tong, gewoon ouderwets diep in je hol.

 

Ik weet nog, ik brak de meter, toen ik 10 was of 11, het Hg als een bolletje in de plalm van mijn hand.

Een vriendje riep dat het giftig was, ik schrok. De helft verdween in het tapijt van mijn kamertje; waar de andere is helft gebleven, ik heb geen idee.

Dood ben ik er nog niet aan gegaan, lucky me, voor nu.

/plop-modus-uit

 

/Boem-houd-nu-op-met blaat-maar-het-mag-wel-in-deze-draad

Link to comment

 

#disclaimer-1 ... don't-try-this-at-home
#disclaimer-2 ... don't-try-this-at-home
#disclaimer-3 ... hééél-goed-je-handen-wassen-als-je-je-toch-iets-in-het-hoofd-haalt

 

 

#Boem-zoekt-smiley-met-dicht-ge-rits-te-mond

En ja, het blijft machtig mooi spul

Link to comment
  • 3 months later...
  • 1 month later...

Ze doet wel raar met haar mond, big time, zal wel iets met klank te maken hebben.
Let ook niet op de met zijn ogen knipperende man (hij is corrupt, want Italiaan, ik voel het aan mijn water, op de en of andere manier).

Maar ik zou haar doen.
#MeToo

 

 

(zeg me dat het latex is en geen plastic)
Trusten

Link to comment

Ja ik leef nog:) Afgelopen 6 maanden niks kennuh doen. Ik hoop nog wel een paar pijltjes de lucht in te krijgen dit jaar. E.e.a. vanwege gebrek aan tijd (wie geen tijd heeft kan er niet mee omgaan....of heeft te veel interesses)  en gebrek aan een goede testlocatie. Ik voel er weinig voor om als volwassen vent aangehouden/herkend te worden met m'n hobbymaterialen. Na mijn laatste keer ontsnapte ik met een uitstraling van pure onschuld ook van zo'n stelletje rioolratten (=BOA's/stadswachtjes op stille scooters).......Het park "hierachter" is nie so goeie locatie:(

Gelukkig heb ik een hoop geduld. Mijn schoolcarrierre heb ik ook tientallen jaren over gedaan:)

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...