Jump to content
PyroForum.nl

Hoi, ik ben Richard :)


Recommended Posts

Hoi allemaal,

Ik ben Richard en ben sinds een paar maanden weer volop bezig met een oude hobby ;)
Ik begon 5 jaar geleden met het maken van model raketten, maar vuurpijlen trok mij meer. Ben mij toen gaan verdiepen in het maken van vuurpijlen.

2 jaar geleden moest ik helaas door tijdgebrek mijn hobby vaarwel zeggen, maar heb sinds 2 maanden weer veel tijd beschikbaar en dacht, 'Laat ik weer eens mn oude hobby op pakken'.
Nu vooral bezig met verschillende soorten flash powders. Het is nu onmogelijk om aan KClO4 te komen. Dat was voorheen anders :(

Zie mijn topic na deze over een flash powder die ik bij toeval ontdekt hebt? Tenminste, heb veel gezocht, maar niemand die deze flash geprobeerd heeft. (of ik zoek niet goed :P)

Ik vond dit forum op het internet en vond het leuk om mezelf in te schrijven om meer pyro enthousiasten te leren kennen. En mijn ervaringen mee te kunnen delen.

Wat doe ik in mijn dagelijkse leven?
Ik ben fulltime developer bij ..........en ga hier dagelijks met veel plezier heen :)

Ik hoop dat ik hier een leuke tijd heb en zal ook zeker video's maken en uploaden. (Als mn geheugen weer is niet vol is #galaxyS6NoSDCard :P)

Link to comment
×
×
  • Create New...