-
Similar Content
-
By Rocketman
Beste pyro's,
Bij deze bied ik al m'n hobby spullen aan, simpelweg omdat ik het ontgroeid ben.
aantal kartonnen kokers: - 10 a 15 kokers van 25 cm lang, binnendiameter 24mm, buitendiameter 34mm
- 15 kokers van 10cm lang, binnendiameter 25mm, buitendiameter 31mm
Zelfgekluste kogelmolen met twee trommels + media 2 hittebestendige glazen maatbekers (400ml en 250ml) starpress 5mm 4,5m schietlont 10 a 15m van 2mm visco lont 10m van 3mm visco lont + een lijst aan chemicalien. (PM me)
-
By DrPepper
Hoi,
Ik heb een webshop geopend Barium Buizen, www.bariumbuizen.nl , waarin ik lont verkoop.
Binnenkort komen er ook mortierbuizen maat 3'' - 8'' (andere maten op aanvraag bestelbaar) en andere dergelijke pyro artikelen zoals aanstekers en mortierrekken.
Neem een kijkje! Als je nog vragen hebt of een product graag wil terug zien in onze webshop dan hoor ik het graag.
-
By ajreijn
Dag allemaal. Ik ben beeldend kunstenaar en ben op het moment bezig met een installatie op basis van een visco lont machine. Online vond ik het ontwerp van Robert McMullen; http://www.pyrotechnicmachines.com/fuse_machine.html
Nou zou ik dit ontwerp graag modificeren zodat het tempo van de machine nauwkeurig te sturen is en dat het lont tevens een veel langzamer brandend cannon fuse type lont is. Is er wellicht iemand in jullie community die mij zou kunnen adviseren over welke aspecten van het bestaande ontwerp dan aangepast moeten worden en hoe.
Groet Anne-Jan
-
-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.