Jump to content
PyroForum.nl

Recommended Posts

Hoi, ik ben marc uit groningen

Een aantal jaren terug heb ik gehandeld in illegaal vuurwerk. Hiermee ben ik gestopt omdat ik eigenlijk geen andere mensen wil betrekken in mijn illegale hobby. Ik ben dus niet nieuw in de vuurwerk wereld en over de meeste producten weet ik wel goed wat te vertellen.

nu wil ik graag beginnen met het maken van shells, maar hoe dat in elkaar zit weet ik nog niet helemaal precies. dus ik hoopte dat er hier iemand is die mij wat dingen zou kunnen leren. bijvoorbeeld welke chemicaliën er nodig zijn voor bepaalde effecten.

 

Ohja een aantal producten die ik verkocht heb ik nog op YT staan als je interesse hebt om even een kijkje te nemen be my guest. Youtube.com/pyrodealers

Edited by Marckikker
Link to comment

Ik heb ooit eens een koe verkocht. Kan ik nu baas worden bij de MacDonalds?

Met andere woorden: Ik zou nog maar even niet beginnen aan shells. Evengoed, welkom.

Owwja, lees de regels ff. Pas ze ook toe.

P.S. Het kostte me 5 minuten om je adres en foto's van je lachende mombakkes op te zoeken. De vrienden met de petten zijn daar nog VEEL beter in dan ik. Hopelijk besef je je dat deze hobby in NL betrekkelijk illegaal is.

Edited by Tyneman
Aanvulling
  • Upvote 1
Link to comment

Ik ben al bezig geweest met het maken van knalvuurwerk en kleine knalshells. Vandaar dat ik graag ook wil beginnen met sier. Ik ben me idd bewust dat dit illegaal is en natuurlijk gevaarlijk, daarom ben ik ook van plan eerst wat te oefenen met een kleiner kaliber

Link to comment
7 minutes ago, zakelijk1986 said:

Hey Mark welkom bij het forum, zoals Tyneman al zegt.

Pas goed op met wat je doet en let op je identiteit,

 

Ghehe zolang ze opzoek blijven naar "mark" zouden ze me niet vinden :P

Maar wat je zegt hou ik zeker rekenschap mee. Ik heb al een goede stookplek voor knalvuurwerk maar voor siervuurwerk, dus ben nog even aan het zoeken

Link to comment
×
×
  • Create New...