Jump to content
PyroForum.nl
Sign in to follow this  
Andres

1lb tubes

Recommended Posts

Heeft er iemand een tiental 1lb rocket tubes liggen die hij/zij (je weet maar nooit :D) niet meer gaat gebruiken ?
Ik zou graag nog eens een poging wagen tot rocketry, maar heb geen tubes... En geen geld om er direct een heleboel te laten overkomen met al die verzendkosten.

PM me !

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Siegfried
      Hello Guys,
      "Ghost 5",cardbord,paper tubes,parallel, 24mm x 34mm x 250mm
      Link to the Tubes :
      http://www.ebay.de/itm/263059570253?ssPageName=STRK:MESELX:IT&_trksid=p3984.m1555.l2649
      Best
    • By Siegfried
      Eger-Tubes
    • By Tyneman
      Ik gebruik nu straight pulverone om mijn 3" te breaken.  [edit] met anderhalf/twee gram flash booster.[/edit] Heeft vullen met MCRH veel voordeel? Of is het alleen de gebruikte hoeveelheid BP?
    • By Tyneman
      Dit O&N gebruikt om verschillende configuraties te testen. 
      Ik heb nieuwe tools en een nieuwe pers. Tevens de tip gehad om eens 60-30-10 te gebruiken, dit aangezien mijn meal wat aan de snelle kant is
      Filmtechnisch valt het erg tegen, maar ik zag het live en heb er een hoop van geleerd. Volgend jaar headers op die pijlen GvD! Want dat had al makkelijk gekund.
      Idee achter de specs die erbij staan: Brandstof - Welke Tool - lengte motor - evt nozzle
      Nummer 1
      Meal - Whistle - 95mm
      Pijl1.mp4
      Nr 2
      Meal +Ti - Whistle - 95mm
      Pijl2.mp4
      Nr 3
      Meal +Ti - Whistle - 95
      Pijl3.mp4
      Nr 4
      60-30-10 - Whistle - 95mm
      Pijl4.mp4
      Nr 5
      60-30-10 - Whistle - 95mm - Nozzle
      Pijl5.mp4
      Nr6
      60-30-10 - BP - 190mm - Nozzle
      Pijl6.mp4
      Nr 7
      Meal - BP - 190mm
      Pijl7.mp4
      De laatste was een mooie CATO, maar dat zat ook in de planning.
      60-30-10 - BP - 190mm - zonder nozzle is niet herkenbaar op film, maar toch leuk om alles zo eens te vergelijken.
    • By Tyneman
      Meal - BP - 190mm
    • By Tyneman
      60-30-10 - nozzle - BP -190mm
    • By Tyneman
      60-30-10 - nozzle - whistle - 95mm
    • By Tyneman
      60-30-10 - whistle - 95mm
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Topics

• https://www.labmakelaar.com/eng/detail/dissolution-stirring-shaking/12752-heidolph-mr-hei-standard-verwarmingsplaat-met-magneetroerder/12752 Dit is em.
    • Beste Ali, We hebben al eens iemand met dezelfde nick gehad welke geen erg beste indruk heeft achter gelaten.  Jouw eerste post getuigd ook niet van een degelijk goede kennis van zowel de forumregels als algemene scheikunde.
      Dit is een voorstel topic, stel jezelf dus eerst eens voor. Vragen stellen kan je daarna in het juiste topic. P.S. Maak eens een knaller met KCl  
    • İk ben uiteindelijk hier beland omdat ik met veel vragen zit. İn Turkije had ik een raket gebouwt met KNO3+Suiker. Helaas was ik bang om het tot vloeibaar papperig mengsel te verhitten, omdat ik een 500-2000w elektrische kookplaat gebruikte buiten en de wind koelde de pan steeds aan een kant. En ik wilde niet nog meer dan 1000 watt erin gaan steken bang dat het mengsel te warm en een grote fik zou veroorzaken aangezien ik erboven op zat te roeren. Uiteindelijk werd het een rook raket, ik wil het ooit weer oppakken maar dan met zo een instelbare temperatuur lab verwarmende plaat. Nu kan ik dit soort dingen helaas in Nederland niet maken, ivm de strengere regels door de home grown terroristen. Het blijft mijn hobby ik heb alleen heel veel te leren dus besloten hier te registreren.   Nu ben ik eigenlijk hier ook omdat ik een korte vraag heb, waarom is kalium chloride vrij te kopen en kalium perchloraat verboden? Is de eerste nou niet instabieler dan de laatste als je het bijv. in knal werk zou gebruiken? Of is het omdat een in voeding word gebruikt en de ander niet dus niet te verbannen is?
    • Visco 2mm, standaard lontje. Doe enkele lucifers in een zilverpapiertje, gekker moet je het niet zoeken. Grote kans dat een snelle Google je ook wel enkele resultaten oplevert.
  • Who's Online (See full list)

There are no registered users currently online