Jump to content
PyroForum.nl
gamekeeper

Video's uploaden naar Gallery

Recommended Posts

NIEUW

Vanaf nu kunnen video's alleen geupload worden in formaten die geschikt zijn volgens de HTML5 <video> standaard:

• MP4 = MPEG-4 Part 14 files with H264 video codec and AAC audio codec
  • WebM = WebM files with VP8/VP9 video codec and Vorbis/Opus audio codec
  • Ogg = Ogg files with Theora video codec and Vorbis audio codec

http://www.w3schools.com/TAgs/tag_video.asp

WAAROM

• Een aantal videoformaten (.mov en .wmv) zorgen voor problemen bij het afspelen omdat er plug-ins nodig zijn die niet altijd (meer) standaard zijn in moderne browsers. Bijvoorbeeld Google Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/1247383?hl=nl.
  • Ook zorgen deze oude videoformaten voor problemen bij het afspelen op mobiele apparaten en tablet's (>25% aantal bezoekers).

WORKAROUND

• HandBrake een goede tool om videoformaten geschikt te maken voor uploaden naar PyroForum: https://handbrake.fr/
  • Beter is natuurlijk media bestanden direct te exporteren naar MP4/WebM/Ogg.

Wie heeft er tips voor goede videowerking software met export naar H264? Helaas is PyroForum.nl niet zo flexibel met videoformaten als YouTube, mijn excuses hiervoor.

Een filmpie van 10 minuten lijkt mij wel erg veel om hier op dit forum te showen. Ik weet niet of mensen daar op zitten te wachten. Maar wie ben ik. Het moet toegankelijk blijven voor de kijker.
Neem nou mijn video van O&N die is 25 MB - 640 x 480 en daar staat best wel veel op vind ik zelf.

Misschien kun je je video editen en/of in een ander kleiner format wegschrijven?
gr
De Leeuw

• Similar Content

• By cojonesm
      whistle to slow gold 3 inch.mp4

MCRH 1.5g 7/3 booster

7 lagen pasting (3x 3strip 1x 2strip)
    • By de.leeuw62
      Rocket header test+25,6 id motortest
    • By Pyrofanatic
      Hierbij mijn laatste eerbetoon aan het pyroforum
      Ik heb hier een hoop geleerd, en kan terug kijken op een leuke tijd.

Ik stop omdat ik het mooi vind zo. Er is gelukkig niks gebeurt oid.

Ik verkoop ook nog mn laatste pyro tools enzo. Die staan onder het verkoop gedeelte hierzo.

Cheers

• By Pjee
      Een imo érg nette 'mine voor slechts 3 stars, gemaakt omdat er hier de laatste tijd (te) weinig gepost wordt.

...en voor de opvulling meteen een random filmpje. :P
      P1010091.MOV
      P1010090.MOV
    • By destroyer
      <p>Goeie dag aan iedereen

Ik heb eindelijk mijn starmine kunnen filmen het is mijn 2de dat ik ooit heb gemaakt.
      ik denk dat ik mss wat te dicht stond en te weinig sterren had in gedaan maar toch vind ik het best goed voor een 2de keer.

Nog wat foto's:

de mortier en de starmine.

de mortier van bovenaf:

<object height="344" width="425"><embed allowfullscreen="true" allowscriptaccess="always" height="344" src="http://www.youtube.com/v/8x4Si9WfxJM&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" width="425"></embed></object></p>
    • By Jaap - chloraaap
      Beste pyro fanaten:

Morgen is er weer een vriend van me jarig dus heb ik even een kleine verrassing voor hem gemaakt.
      Ik maak altijd 2 identieke test er 1tje in een afgelegen weiland zodat ik voor meer dan 90% de betrouwbaarheid weet.
      Dus morgen krijgen jullie de andere shell.

4 inch shell:
      stars 15mm(starplate):
      Silver streamer: (snel brandend hoge licht opbrengst)
      Potassium nitrate 60
      Aluminium 20
      Charcoal (Airfloat) 14
      Sulfur 6
      Dextrin 5

Red:
      Potassium perchlorate 65
      Red gum 11
      Charcoal 11
      Strontium carbonate 11
      Dextrin 4
      4inch_shell.avi

50gr flash 2 inch cannister salute:
      Perchlorate/aluminum-based flash powders V :
      Potassium perchlorate 66
      Aluminum, dark pyro 8
      Aluminum, bright flake 26
      Titanium, 30 mesh 11
      salute.avi

Have fun,

Greetz,
      Jaap
    • By explomaan
      Ik kwam op oudjaarsochtend stom toevallig iemand tegen die een aantal shells had gemaakt. Mijn drang om mij aan de wet te houden en deze persoon per direct aan te geven werd overwonnen door mijn enthousiasme en interesse en daarom heb ik besloten de persoon te volgen. Met een vriend die het een en ander van de onbekende persoon zijn creaties heeft gefilmd hebben we een fantastische dag gehad. De onbekende persoon heeftons tevens een verhaal verteld met aantal details:

Van dit verhaal begreep ik weinig tot niks maar het effect van van de dingen die geknutseld waren bevielen mij wel. Vandaag herinnerde ik mij plotseling dat ik wel is op fora was geweest waar meer mensen zich met dit soort dingen bezig hielden. Ik vroeg Mr. Ricalin, een goede vriend van mij om de filmjes te sturen zodat ik die hier kon laten zien.

Genoeg onzin nu
      Oud_en_Nieuw_2009_2010_.wmv
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.