Jump to content
PyroForum.nl

Even voorstellen!


BAAS015

Recommended Posts

hallo allemaal, ik woon in ...., ben 17 jaar, en ik wil graag bp crackers maken, en ik hoop hier een hoop over te vinden! Zoals info over wanddikte, of welke kartonnen buizen je meot gebruiken! Ik heb er nu al zin in!

ps. kan je een wasmachinemotor voor ballmill gebruiken? dat ding draait toch veels te hard? of minder voltage?

Edited by Rocketier
Link to comment
  • 7 months later...

Hoi BAAS015,

ik neem aan dat ik je geen speech over veiligheid hoef te geven? en het feit dat je "knallers" wil maken je waarschijnlijk geen reacties krijgt?

Ik ga je dan ook geen advies geven op dat gebied, wel kan ik je vertellen dat een wasmachine motor perfect is! en behalve voltage is het

misschien een idee om aan een vorm van overbrenging te denken....kijk naar de versnellingen van een fiets..en vergeet ook geen grinding medium

te gebruiken wat niet vonkt! dus geen stalen ballen, maar ga naar de viswinkel voor lood! ;)

Knallers zijn juist de oorzaak dat deze hobby dalijk verziekt word, en er nog meer controlle en ristricties op komen. Aan alle

beginners die om deze rede hier antwoorden zoeken zou ik willen zeggen zoek een andere hobby.. Knallers zijn alleen maar functioneel

om als extra effect in siervuurwerkt te verwerken, verder alleen dom en gevaarlijk.

Link to comment

Een wasmachine moter gebruiken is hier al ter sprake gekomen op het forum, gebruik de zoekfunctie en je vindt het wel.

Voor de rest horen hier geen vragen thuis.

Welkom verder, ik ben ook 17 maar hou me al met iets serieuzere zaken bezig dan knallers.

Ik denk niet dat leeftijd een belangrijke factor is in deze hobby, zolang je maar volwassen & slim genoeg bent en weet wat je doet.

Over je knalplannen: deze kunnen best leuk zijn, maar gebruik deze verstandig en met mate, anders beland je bij wat PyroRonald zei, dom en gevaarlijk.

Ik ben al blij dat je niet direct begint te schreeuwen welke flash het beste is voor de luidste knal...

Link to comment
  • 2 weeks later...
×
×
  • Create New...