Jump to content
PyroForum.nl

Hallo


job.b

Recommended Posts

Beste forumleden,

Bij deze zal ik me even voorstellen.

De naam zegt het al ik ben Job verder is het tijdstip waarop ik mij aanmeld niet heel handig i.v.m. alle eendagsvliegen die zich voor oud en nieuw ook aanmelden. Ik zal dan ook proberen te laten blijken dat ik oprecht bezig ben met deze hobby. Ik ben ongeveer een jaartje terug op deze site terecht gekomen en heb veel tijd gestoken in het lezen van diverse onderwerpen, ik ben overigens al wat langer bezig met deze hobby.

Ik moet zeggen dat ik zonder deze fantastische informatie bron niet zo snel op het nu behaalde niveau zou zijn gekomen.

Ik richt me vooral op het maken van shells en heb er dit jaar al enkele de lucht in gejaagd met succes.

In de nabije toekomst ben ik van plan me ook te wagen aan het maken van vuurpijlen maar dat moet ik eerst nog maar eens goed voorbereiden. Verder zal ik waarschijnlijk meer bezig zijn met het lezen en opdoen van informatie dan met het posten van dingen.

Ik hoop jullie hiermee genoeg op de hoogte gesteld te hebben en vragen zijn altijd welkom.

Mvg Job

  • Upvote 1
Link to comment

Welkom hier Job.

Eendagsvliegen vallen hier snel genoeg door de mand dat is het probleem niet.

Ik richt me vooral op het maken van shells en heb er dit jaar al enkele de lucht in gejaagd met succes.

Welke maat shells maak je zoal.

En hoelang ben je al bezig met deze hobby.? ^_^

Link to comment

Haha dat was me inderaad al opgevallenXD
Ik ben op het ogenblik bezig met 2,5 inch shells wat me opzich wel bevalt.
Ik heb er een liggen die klaar is en nog twee waarmee ik bezig ben met pasten, alleen heb ik vaak teveel speling tussen de shell en buis. Dus even wat meer pasten en evt een laag pasten met een paar stroken papier om de evenaar.
Verder ben ik er al een paar jaar mee bezig alleen wel heel amateuristisch beetje rookbommen enzo.
Ik ben eigenlijk pas een jaar echt bezig met deze hobby, dus echt inlezen en het maken van starmines en shells.
Ik hoop je vragen hiermee beantwoord te hebben;)

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...