Jump to content
PyroForum.nl

hallo


H2so4

Recommended Posts

Hallo ik ben H2so4 (benny) sorry voor late voorstelling. Ik woon in Noord Holland. Ik volg deze forum bijna een jaar. Ik wist redelijk genoeg over pyro maar hier heb ik veel meer geleerd,en ik denk dat er valt nog veel meer te leren,dus ik blijf volgen.Ik heb niet veel vragen want antwoorden van de meeste vragen zijn te vinden in de topics,dus ik ben vrij makkelijk.
Groeten.

Link to comment

Om te beginnen Welkom op het forum!
Nederlands is ook nooit mijn "GOEDSTE" vak geweest maar de volgende simpele regeltjes voorkomen meeste grove grammatische fouten!
(Dit is niet om af te zeiken maar een paar simpele regeltjes die je teksten beter en professioneler laten ogen)

Geheugensteuntjes:
* 2 keer een komma in een zin is uit de boze mits het om een opsomming gaat!
* Gebruik ALTIJD een spatie achter de komma!
* Begin nooit elke zin met een "Ik"!

Tip:
* Lees de zinnen (desnoods hardop) en vraag jezelf af of de tekst logisch en correct klinkt.

Groetjes!

Link to comment

Twee keer een komma in de zin kan prima, als je bijvoorbeeld even wil uitwijden, en vervolgens verder gaat met de originele zin.

Het nalezen van je zinnen voordat je ze post kan ik wel aanraden. Maar dafuq, als hij een prachtig filmpje post dan zal het mij 'n worst wezen of er ergens wel of geen dt staat. Dit is een pyro-forum right..?

Welkom

Link to comment

Madbull, ExplosiveCoek bedankt voor de tips ik zal onthouden. Filmpjes komen nog op dit moment geen tijd voor pyro namelijk ik heb beetje druk op werk.

Madbull, ExplosiveCoek bedankt voor de tips ik zal onthouden. Filmpjes komen nog op dit moment geen tijd voor pyro namelijk ik heb beetje druk op werk.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...