Jump to content
PyroForum.nl

Recommended Posts

Wat een gedoe om een filmpje te bekijken.
Je kan ook gewoon de link hier neer zetten,als je genaaid word weet je toch niet door wie. -_-

Is natuurlijk je eigen keus dat sowieso maar als je niet in beeld staat, en alleen je creatie hebt gefilmd lijkt me de kans dat er iets mis zou kunnen gaan bijzonder klein.
Er staan honderduizenden van dit soort filmpjes online.??? :huh:

Beetje vreemd.

Link to comment

Wat een gedoe om een filmpje te bekijken.
Je kan ook gewoon de link hier neer zetten,als je genaaid word weet je toch niet door wie. -_-

Is natuurlijk je eigen keus dat sowieso maar als je niet in beeld staat, en alleen je creatie hebt gefilmd lijkt me de kans dat er iets mis zou kunnen gaan bijzonder klein.
Er staan honderduizenden van dit soort filmpjes online.??? :huh:

Beetje vreemd.

Het gaat er niet om dat ik weet door wie ik genaaid word er komen hier dagelijks gebruikers kijken online en offline,
Het gaat er dus om dat ik vertrouwde gebruikers mijn filmpje kan laten zien wat ik heb gemaakt,
En dus tips kan krijgen en het niet direct open is voor iedereen ook all staan er honderdduizenden op het internet ze vinden hem hier makkelijker dan via youtube.

Voor HD,
Er zat 15% lift onder omdat ik op dit moment niet de beste lift is,
en ja heb perongeluk all de hemi's die ik nu heb 2,5sec getimed maar die 5sec is voor crossmatchen dus dan maak ik een sneetje in de time fuse van 5mm waar ik de timefuse in doe en vast maak.

Weet niet of het op andere manieren ook kan zoals er gewoon over heen vouwen en vast lijmen want heb me andere timefuses nog niet besneden :P
En het was pine pulverone.

Mvg Baazis
Link to comment

2,5 sec gebruik ik ook voor 3 inch, zo vreemd is dat niet.
Ik gebruik meal pasted T shirt wat ik over de timefuse vouw, kruislings daar overheen lopen ook nog eens 2 stukken BM van de quickmatch.
Gewoon aleen de BM eroverheen lijmen moet ik nog eens even een keertje proberen, maar dan moet ik eerst goed blackmatch maken i.p.v getrokken spul wat incosistent brand of kruimelig is.

Link to comment

2,5 sec gebruik ik ook voor 3 inch, zo vreemd is dat niet.
Ik gebruik meal pasted T shirt wat ik over de timefuse vouw, kruislings daar overheen lopen ook nog eens 2 stukken BM van de quickmatch.
Gewoon aleen de BM eroverheen lijmen moet ik nog eens even een keertje proberen, maar dan moet ik eerst goed blackmatch maken i.p.v getrokken spul wat incosistent brand of kruimelig is.

Inderdaad maar ik gebruik dus ook gewoon stukjes commercieel quickmatch om blackmatch uit de halen,
Want dat van mij kruimelt en brokkelt ook af aan alle kanten

Mvg Baazis
Link to comment
  • 1 month later...
×
×
  • Create New...