Jump to content
PyroForum.nl

Recommended Posts

Wat een gedoe om een filmpje te bekijken.
Je kan ook gewoon de link hier neer zetten,als je genaaid word weet je toch niet door wie. -_-

Is natuurlijk je eigen keus dat sowieso maar als je niet in beeld staat, en alleen je creatie hebt gefilmd lijkt me de kans dat er iets mis zou kunnen gaan bijzonder klein.
Er staan honderduizenden van dit soort filmpjes online.??? :huh:

Beetje vreemd.

Wat een gedoe om een filmpje te bekijken.
Je kan ook gewoon de link hier neer zetten,als je genaaid word weet je toch niet door wie. -_-

Is natuurlijk je eigen keus dat sowieso maar als je niet in beeld staat, en alleen je creatie hebt gefilmd lijkt me de kans dat er iets mis zou kunnen gaan bijzonder klein.
Er staan honderduizenden van dit soort filmpjes online.??? :huh:

Beetje vreemd.

Het gaat er niet om dat ik weet door wie ik genaaid word er komen hier dagelijks gebruikers kijken online en offline,
Het gaat er dus om dat ik vertrouwde gebruikers mijn filmpje kan laten zien wat ik heb gemaakt,
En dus tips kan krijgen en het niet direct open is voor iedereen ook all staan er honderdduizenden op het internet ze vinden hem hier makkelijker dan via youtube.

Voor HD,
Er zat 15% lift onder omdat ik op dit moment niet de beste lift is,
en ja heb perongeluk all de hemi's die ik nu heb 2,5sec getimed maar die 5sec is voor crossmatchen dus dan maak ik een sneetje in de time fuse van 5mm waar ik de timefuse in doe en vast maak.

Weet niet of het op andere manieren ook kan zoals er gewoon over heen vouwen en vast lijmen want heb me andere timefuses nog niet besneden :P
En het was pine pulverone.

Mvg Baazis

2,5 sec gebruik ik ook voor 3 inch, zo vreemd is dat niet.
Ik gebruik meal pasted T shirt wat ik over de timefuse vouw, kruislings daar overheen lopen ook nog eens 2 stukken BM van de quickmatch.
Gewoon aleen de BM eroverheen lijmen moet ik nog eens even een keertje proberen, maar dan moet ik eerst goed blackmatch maken i.p.v getrokken spul wat incosistent brand of kruimelig is.

2,5 sec gebruik ik ook voor 3 inch, zo vreemd is dat niet.
Ik gebruik meal pasted T shirt wat ik over de timefuse vouw, kruislings daar overheen lopen ook nog eens 2 stukken BM van de quickmatch.
Gewoon aleen de BM eroverheen lijmen moet ik nog eens even een keertje proberen, maar dan moet ik eerst goed blackmatch maken i.p.v getrokken spul wat incosistent brand of kruimelig is.

Inderdaad maar ik gebruik dus ook gewoon stukjes commercieel quickmatch om blackmatch uit de halen,
Want dat van mij kruimelt en brokkelt ook af aan alle kanten

Mvg Baazis

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Weirdo
      Omdat dit toch weer een best uitgebreid fotoverslagje is en er weinig nieuwe shelltopics worden aangemaakt, vond ik dit er wel 1 waard.

Je begint met de vertragingen in de shells te maken, 1 van 3 sec, en 1 van 1,5 sec.

Dan leg je de stars erin, links C8 en rechts C6+10%Ti

Dan vul je ze met breakcharge.

Hemi's op elkaar klappen.

Pasten

10MM gaatje in de bovenkant van de shell met de 3 sec vertraging, en de andere crossmatchen.

Daarna duw je de spolette of timefuse in het gaatje, en leg je er een randje hotglue omheen.

Dan knip je een strookje karton die er tussenpast, en die knip je aan bijde kanten in.

Rondom vastgehotglued

Nog 1 laagje paste eroverheen, en risingtail bevestigd en gecrossmatched.

Liftcup eropgeplakt met quickfuse en hij is af
      3_inch_peanut_C8___C6_10_Ti.mp4

• By de.leeuw62
      In navolging op mijn vraag (in korte vragen topic) of je D1 glitter ook kan binden met Red Gum heb ik e.e.a. uitgetest. Dit om te vergelijken of er iets verandert in het effect wanneer je Red Gum gebruikt in plaats van de gebruikelijke Dextrine.
      Normaal comp. van D1 glitter:
      53 Kalium nitraat
      18 Zwavel
      11 Houtskool
      7 Aluminium (-325 mesh, spherical)
      7 Natrium bi-carbonaat
      4 Dextrine
      Dextrine wordt compleet vervangen door Red Gum en om de red gum te activeren gebruik ik geen water zoals bij Dextrine maar alcohol.
      ?Alle chemicaliën gaan +/- 1,5 - 2 uur in de Ball mill zonder de Aluminium poeder.
      Voor de aluminium gebruik ik bij mijn D1 altijd de Aluminium poeder 0-71 micron.
      In het bijgaand filmpje zal de bombette minder hoog gaan dan de vuurpijl, dus de beleving is wellicht intenser/scherper dan die van de pijl maar het effect is t.o.v. de vuurpijl in mijn beleving niet veel anders.

D1 Glitter.mp4
    • By Andres
      O&N 2016-2017!
    • By Andres
      Beelden van 2 camera's na elkaar geplakt, hopelijk geeft dit een wat duidelijker beeld met de crappy kwaliteit.
      Jopetes white strobe cut stars, 6x6x6 (mm).
      3.5gr Booster (MgAl #230 flash). Meal Coated Puffed Rice als vuller.
      Gelift met pulverone.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.