Jump to content
PyroForum.nl
Sign in to follow this  
Guest

Te koop: lijmpistolen

Recommended Posts

Guest

Ik heb nog 23 stuks lijmpistolen nieuw in het doosje inclusief 2 lijmstaafjes bij ieder lijmpistool.

Het merk hiervan is Quality Product en de technische gegevens zijn:
220v-240v. 50Hz. 170C. (graden Celsius)
25W-40W
De 2 lijmstaafjes die bij het lijmpistool 'Quality Product' zitten zijn 1 cm diameter en 10 cm lang.

Per stuk is de prijs €2,50 exclusief verzenden. De verzendkosten zijn €6,75 per pakket tot 10 kg.

Verder heb ik nog 3 stuks lijmpistolen nieuw in het doosje van Pattex (Pattex hot, Pistol starter-set) met ieder 6 lijmstaafjes. De winkelprijsjes staan er nog op (€14,95).
De technische gegevens hiervan zijn:
110v-240v. 50 Hz.
12W(70W)
De 6 lijmstaven die bij het lijmpistool Pattex zitten zijn ook 1 cm diameter en deze zijn 20,5 cm lang.

Deze doe ik weg voor €5,- per stuk exclusief verzendkosten. De verzendkosten zijn €6,75 per pakket tot 10 kg.

Het hele spul mag in 1 koop weg voor ¤50,- exclusief verzendkosten.

Zelf ophalen kan ook.

Als er interesse is dan graag reactie via een prive-berichtje.

Edited by Guest

Misschien is het handig om de diameter van de lijmstaafjes te vermelden.

Guest

De 2 lijmstaafjes die bij het lijmpistool 'Quality Product' zitten zijn 1 cm diameter en 10 cm lang.

De 6 lijmstaven die bij het lijmpistool Pattex zitten zijn ook 1 cm diameter en deze zijn 20,5 cm lang.

Ik zal deze gegevens ook meteen ff bij de openingspost toevoegen.

Let op mensen, het betreft hier een nieuwe member die op een slinkse manier je adres denkt te bemachtigen.
Wees op je hoede een blauwe pet staat zomaar op de stoep.
Als je een goedkoop lijmpistool nodig hebt ga dan naar de Action. (Let op bij gebruike van lijmpistolen in combinatie met brandbare stoffen.)
Better be save than sorry!

Let op mensen, het betreft hier een nieuwe member die op een slinkse manier je adres denkt te bemachtigen.

Uhm is dit feit bekent dat hij dit wil,want zo staat het er namelijk. :huh:
Kijk zowieso wat Rocketier ook al zegt uit met het te makkelijk je adresgegevens aan iemand anders te geven.

Als je na zo`n twee jaar nog steeds met een member comuniceert en werk van hem ziet word het allemaal wat vertrouwder.

BEWARE. ;) Edited by Lontje

Guest

Je verdachtmaking naar mij toe berust op je persoonlijke vermoeden en niet op iets wat je van mij weet Rocketier.
Je kent me niet en hebt ook geen aanwijzingen dat ik hier achter adressen wil komen, enkel jemeigen vermoeden en dat je dit dan op deze wijze op het forum meldt als een vaststaand feit zegt meer over jou dan over mij.
Erg jammer dit maar so be it.

Ik lees nog ff wat dingen waar ik wat aan denk te hebben en daarna meld ik me af als member want ik vind er geen lol aan op deze manier. In ieder geval bedankt aan de paar members die mij wat op weg hebben willen helpen en iedereen verder veel plezier met de hobby!

Fonske,

Ik vindt dat je wat overdreven reageert, het is in deze tijd niet anders dan logisch dat er voorzichtigheid is geboden.
Er zijn verschillende vragen jouw richting op gekomen om jezelf te kunnen bewijzen dmv beeldmateriaal, maar die wijs je resoluut af!
Vervolgens zien ik in gedeelte van je berichten een vragende verwijzing naar een woonplaats, zoals dit topic! (Tevens ook je laatste 2 verwijderde berichten)

Zorg gewoon dat je jezelf bewijst en er niets aan de hand. In een ander topic wordt gevraagd naar fotootje van een ballmill, dit lijkt me een uitgelezen kans!

Edited by ETR

Guest

Dat mag jij vinden, mijn beleving van de hobby is denk ik anders dan van de meeste andere members. ik vind de persoonlijke inter-actie ook een leuk aspect. Gewoon om de passie (die toch al bijna niemand in de naaste omgeving begrijpt) te delen. Verschil van beleving dus.
Ik begrijp de angst om door blauwe petten gepakt te worden zeker wel maar om hier te gaan posten dat ik op slinkse wijze adressen probeer te achterhalen vind ik dus wat overdreven.

Als ik hier zou zitten om adressen te achterhalen zou ik het wel over een andere boeg gaan gooien nu ipv mezelf afmelden.

Dit is gewoon niet mijn type forum ben ik al achter.

Nogmaals veel plezier verder allemaal!

Als ik hier zou zitten om adressen te achterhalen zou ik het wel over een andere boeg gaan gooien nu ipv mezelf afmelden.

Een dekmantel is een waardeloze investering als je wordt ontdekt, dus die dank je af.

Soms moet je gewoon even berusten en relativeren, niet zomaar meteen alles in de brand steken.

Ik vind de persoonlijke inter-actie ook een leuk aspect. Gewoon om de passie (die toch al bijna niemand in de naaste omgeving begrijpt) te delen.

Dit is meer dan waar. Ik heb inmiddels een behoorlijk aantal members ontmoet. Er is niets meer leerzamer, motiverender en leuker dan het ontmoeten van "soortgenoten".
Je moet alleen beseffen dat je met een hobby bezig bent die in een zeer negatief daglicht staat. Ik ben er van overtuigd dat de overheid ook het middel undercover als member niet zal schuwen.
Bij de opsporing wordt ook via burgernet al de nodige aandacht gevraagd aan de burgers. De meeste pyro's hebben inmiddels hun zaakjes geregeld en zitten niet te wachten op een bezoekje van een blauwe pet. De opmerking van mij is inderdaad suggestief te noemen. Het mooie is dat alleen jij Fonske weet of het waar is of niet. Jij bent ook de enige die voor jou kan werken aan jouw credibility.
Opgeven is makkelijk maar zal je niet brengen naar daar waar je zijn wilt.

Winners never quit. Quiters never win.
  • Upvote 1

Guest

ik begrijp van iedereen hier dat ze niet gepakt willen worden. Ik heb totaal geen zin in persoonlijke verwijten maar de sfeer die hier op het forum hangt is niet mijn ding. Ik heb al eerder gezegd dat het dan wat mij betreft een andere persoonlijke beleving van de hobby is. Ik had gehoopt een leuk gezellig clubje mensen met dezelfde passie te leren kennen. Dit kan dus blijkbaar niet omdat iedereen hier als de dood is dat er een meneer agent zit die iedereen wil betrappen of strafbare feiten.

En dat er mee wordt gekeken door de overheid hoor je mij niet ontkennen, ik weet zelf ook wel dat dat gebeurt maar ik vind het naiief om te denken dat na alle informatie, inclusief youtube filmpjes, van projecten en bezigheden van de members hier... dat de controlerende en handhavende instanties niet veel makkelijkere en snellere manieren hebben om het hele clubje hier op te rollen.
Als je dit risico niet wilt lopen moet je uberhaubt niet op een forum als deze je projecten gaan delen. Je ip-nummer is zo achterhaald, daar hebben ze een zgn. infiltrant helemaal niet voor nodig. Sterker nog, als jullie een beetje op de hoogte zouden zijn van recht en wet dan zouden jullie weten dat een zgn undercover agent helemaal geen strafbare feiten uit mag lokken en elke op deze verworven manier van bewijs is daarom ook waardeloos bij een eventuele strafvervolging.
Misschien wat om rekening mee te houden wat jullie zelf allemaal op youtube en internet zetten.

En ik vragen naar woonplaatsen?? Er is door andere leden hier zelf een topic geopend waar iedereen vandaan komt waar vrijpostig op verteld wordt waar iedereen vandaan komt... waar hebben we het over??

De keus om hier te stoppen is omdat de hele persoonlijke sfeer hier mij niet aanstaat en geen zin heb om op deze manier met mede hobbiesten bezig te zijn. Ik geef de hobby niet op maar ik zoek naar een andere manier om toch mijn kennis uit te breiden wbt pyrotechniek.

Ik verwijt niemand iets, iedereen doet zn ding op zn eigen manier en moet dat ook lekker blijven doen.

Ik heb gekeken hoe ik mijn account hier kan opheffen maar gek genoeg kan ik dat nergens vinden.

Rocketier, ik heb je 'n pm gestuurd waarin ik heb gevraagd om mijn account op te heffen en je hebt daar geen gehoor aan gegeven en ook niet met pm op gereageerd dus bij deze vraag ik het hier nog een keer... aub mijn account opheffen.

Edited by Guest

Ik had gehoopt een leuk gezellig clubje mensen met dezelfde passie te leren kennen.

Dan heb je waarschijnlijk niet goed genoeg gekeken of het niet goed genoeg aangevoeld,
want die is wel terdege aanwezig. :blink:

Maar ja ik hoop ook altijd op gezellige nieuwe members,met de zelfde passie.
Rest me niets anders dan te zeggen DOEI en het ga je goed.

Accounts opheffen wordt niet gedaan hier. Ik zou dol graag willen dat er een aantal accounts zouden vervallen. Echter is het niet aan mij dat te beslissen nog heb ik het recht om dat uit te voeren.
Als Gamekeeper hier toe genegen is dan kan dat naar mijn mening worden uitgevoerd. Ik heb er dus geen enkel bezwaar tegen hoor. Jij had dit verzoek ook aan Gamekeeper gedaan toch!?

Guest

klopt, en die reageert er ook niet op. Als ik toch wil dat mijn account hier wordt verwijderd zie ik het bezwaar niet.

In mijn ogen beetje vergezocht de verdachtmakingen. Als politie/justitie adresgegevens wil dan kunnen ze veel eenvoudiger (en ongemerkt) een database dump aanvragen en bij alle ip-adressen adresgegevens opzoeken. Met huidige anti-terreur wetgeving (welke? geen idee) is dat geen enkel probleem volgens mij. Ik denk trouwens dat zo goed als alle 'serieuze' gebruikers zowiezo al een lijmpistool hebben, weinig effectief zo'n actie dus.

Iedereen kan z'n eigen conclusies trekken over het blauwe petten gehalte van fonske. Closed.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Flash
      Hierbij bied ik een aantal spullen aan omdat ik deze niet meer gebruik. 

Lortone trommelmachine dubbele trommel €120 (nauwelijks gebruikt)
      Stare plate 10mm alu €100 (nieuw)
      End burner 19mm €30 (nieuw)
      Core burner 25mm €50 (nieuw)
      Pyroshacker €15 (home made)
      Masker €10 (incl tmp3 filter)
      Rijsthulzen (ongeveer 1kg)
      Kurk (ongeveer 1kg)

Hulzen 
      19mm  20x
      25x10 25x
      Spolett 30x  
      (nog wat andere kleine hulzen) 
      DIV soorten touw tbv spiken. 

• By zakelijk1986
      Ik verkoop hierbij m'n lortone molen ivm stoppen hobby.
      Het is een molen waarbij 2 trommels tegelijk opkunnen.
      Ook die ik een doos vol met 24mm kokertjes erbij (240mm lang)
      voor 90 euro mag alles weg.

• By j&j

Hallo wij bieden deze 2 ballmills aan.

de eerste 6 foto's zijn van de 1e kogelmolen en de andere 3 van de 2e kogelmolen.

De behuizingen zijn precies hetzelfde van beide kogelomolens. 60x60x60cm.

Kogelmolen 1 is de tussenruimte 28,5cm ( past een 6.5 liter trommel op maar ook een slag groter om minimaal 1kg te millen). Verder kan je de rollen kleiner maken om er kleinere trommels op te leggen. Dit frame is van een orginele kogelmolen wij hebben hier alleen een sterke motor aangemaakt en de kist erom heen gemaakt.

Molen 1 : minimaal 150 euro.
      Molen 2 : minimaal 120 euro

Kogelmolen 2 is de tussenruimte 30cm ( past ook een 6.5 liter trommel op maar ook een slag groter om minimaal 1kg te millen). Verder kan je de rollen bij deze ook kleiner maken om er kleinere trommels op te leggen.

Beide machines zijn voorzien van sterke en goede motoren en compleet voorzien van geluids-isolatie wat enorm scheelt !

Voor (serieuze) belangstelling en verdere vragen PB naar xxxjanusxxx of naar mij..
    • By kaotch
      Hierbij bied ik 2x lortone trommelmachines aan. Type: 33B / 3-1.5B, De 33B heeft 2 grote trommels en de andere 3 kleinere.
      Vraagprijs: 95,00 Euro per stuk. Informatie kan je vinden op de site van mtn.nl.
      Contact via PM

• By zakelijk1986
      I.v.m omstandigheden stop ik helaas met m'n hobby (tijdelijk).

Ik heb nog heel wat kartonnen kokers 24 mm over en 3 inch Shell kitjes (compleet) canisters van kunsstof.

Heb ook nog wat chems over.

Via PM uiteraard voor verdere info.
    • By cojonesm
      Beste mede-forumgebruikers (haha)

Bij de marskramer is nu een creme brulee brander te koop voor maar 8,-

( hehe, hij werkt)
      De actie loopt tot en met 13 december.

Ik dacht ik meld het maar even want niet iedereen kan / wil een dure van de gamma kopen.

-edit-

Nou ik heb hem vandaag gekocht!

Het klik ding is heel soepel dus perfect voor nieuwjaar.
      Het is ook een fatsoenlijk vonkdraadje.
      En hij heeft ook een functie dat hij aanblijft.
      Je kan er nog meer mee maar ik heb nog niet goed gekeken.
      Een hotspot brander is zeker niet beter de rubberen slangetjes kun je verliezen en het klikken gaat moeizaam, hij is ook nog eens duurder. De hotspot is echt een onding.
    • By cojonesm
      Hallo mensen

zijn er hier mensen die een rocket slieve gebruiken?

Ik heb deze een half uur geleden gemaakt:

25 euro per stuk
      Geschikt voor 16mm pvc buisjes.
      110mm lang en 40 hoog.

Ik heb 4 stuks op voorraad.
    • By Floriaan
      Beste mensen,
      Ik heb 2 titanium platen.
      afmetingen: 30cm x 30cm x .5mm
      gewicht: ong. 220g

Ik zou deze graag verkopen of ruilen tegen aluminium-/magnesium-/titaniumpoeder
      Bied maar.

Floriaan
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Topics

• Ben zelf ook aan het knoeie geweest met een spuit om sterren te perse. Dus ben op zoek gegaan naar een ster plaat, maar blijf wel ff met de spuit door gaan met de hand hahahaha…. Heb helaas niet de gereedschappen en mogelijkheid om zelf wat te maken meer… 
    • Ik heb gelukkig de weg terug weer gevonden.. heb nu ook meer tijd ervoor weer want me zoontje is nu oud genoeg om zichzelf bezig te houden dus pappa kan beetje klote weer… ik ben wel nog steeds bezig met onderzoek, proberen en testen wat voor mij werkt.. maar ja moet zuinig zijn met me poedertjes is tegenwoordig echt een drama om wat te kunnen scoren… verklaring hier verklaring daar… ik zit daar heel nie op te wachte🤦🏼
    • Zoooooo ik heb de weg ook weer terug gevonden…. Zien dr echt goed uit… ik ramde het aan met de achter kant van me ratel uit me doppenset en boorde handmatig de core met een lang boortje… 🤦🏼 het werkt maar niet perfect
    • O sorry man, ik zie dat ik je net op het laatste moment in de steek heb gelaten. ( mijn notificaties gaan naar een oud mail adres).  Met het berekenen had je een paar dingen door elkaar gehaald. De omwentelingen per minuut blijven natuurlijk gelijk ongeacht wat de dikte van je aandrijf as is of de poelie die je erop plaatst.  Ik neem aan dat je er intussen wel achter bent gekomen, met nog een keer het bovenstaand verhaal rustig terug te  lezen. Of mischien heb je wel een van de vele online rekentools gebruikt.  Een vertraging of versnelling treed enkel op bij een overbrenging tussen ongelijke grote van assen of tandwielen.  ( dat maakt dat jouw rekenfout al in de eerste regel van je berekening zat).  Je moest de omtrek vermenigvuldigen met je rpm en niet delen. En je krijgt dan een waarde in centimeters en niet in rpm ( want dat was een vast gegeven, welke pas veranderd bij een overbrenging) 
    • Hahaha het is toch echt een virus ook.  Vanochtend eerst Facebook toen hier verhaal doen voor de gezelligheid. Schreef ik nog neu dit jaar niks gemaakt. Het begon toch wel te kriebelen. Ik denk nog geen half uur later, was ik al aan de gang.   Toch maar wat knal en stuk of zeven whistle motortjes geperst. Payload heb ik nog liggen.  En maar fantaseren wat ik nog meer droog kan krijgen voor morgen🤣  Have fun!  Jason 
  • Who's Online (See full list)

There are no registered users currently online