Jump to content
PyroForum.nl

Te koop: lijmpistolen


Guest

Recommended Posts

Ik heb nog 23 stuks lijmpistolen nieuw in het doosje inclusief 2 lijmstaafjes bij ieder lijmpistool.

Het merk hiervan is Quality Product en de technische gegevens zijn:
220v-240v. 50Hz. 170C. (graden Celsius)
25W-40W
De 2 lijmstaafjes die bij het lijmpistool 'Quality Product' zitten zijn 1 cm diameter en 10 cm lang.

Per stuk is de prijs €2,50 exclusief verzenden. De verzendkosten zijn €6,75 per pakket tot 10 kg.


Verder heb ik nog 3 stuks lijmpistolen nieuw in het doosje van Pattex (Pattex hot, Pistol starter-set) met ieder 6 lijmstaafjes. De winkelprijsjes staan er nog op (€14,95).
De technische gegevens hiervan zijn:
110v-240v. 50 Hz.
12W(70W)
De 6 lijmstaven die bij het lijmpistool Pattex zitten zijn ook 1 cm diameter en deze zijn 20,5 cm lang.

Deze doe ik weg voor €5,- per stuk exclusief verzendkosten. De verzendkosten zijn €6,75 per pakket tot 10 kg.


Het hele spul mag in 1 koop weg voor ¤50,- exclusief verzendkosten.

Zelf ophalen kan ook.

Als er interesse is dan graag reactie via een prive-berichtje.

Edited by Guest
Link to comment

De 2 lijmstaafjes die bij het lijmpistool 'Quality Product' zitten zijn 1 cm diameter en 10 cm lang.

De 6 lijmstaven die bij het lijmpistool Pattex zitten zijn ook 1 cm diameter en deze zijn 20,5 cm lang.

Ik zal deze gegevens ook meteen ff bij de openingspost toevoegen.

Link to comment

Let op mensen, het betreft hier een nieuwe member die op een slinkse manier je adres denkt te bemachtigen.
Wees op je hoede een blauwe pet staat zomaar op de stoep.
Als je een goedkoop lijmpistool nodig hebt ga dan naar de Action. (Let op bij gebruike van lijmpistolen in combinatie met brandbare stoffen.)
Better be save than sorry!

Link to comment
Let op mensen, het betreft hier een nieuwe member die op een slinkse manier je adres denkt te bemachtigen.


Uhm is dit feit bekent dat hij dit wil,want zo staat het er namelijk. :huh:
Kijk zowieso wat Rocketier ook al zegt uit met het te makkelijk je adresgegevens aan iemand anders te geven.

Als je na zo`n twee jaar nog steeds met een member comuniceert en werk van hem ziet word het allemaal wat vertrouwder.

BEWARE. ;) Edited by Lontje
Link to comment

Je verdachtmaking naar mij toe berust op je persoonlijke vermoeden en niet op iets wat je van mij weet Rocketier.
Je kent me niet en hebt ook geen aanwijzingen dat ik hier achter adressen wil komen, enkel jemeigen vermoeden en dat je dit dan op deze wijze op het forum meldt als een vaststaand feit zegt meer over jou dan over mij.
Erg jammer dit maar so be it.

Ik lees nog ff wat dingen waar ik wat aan denk te hebben en daarna meld ik me af als member want ik vind er geen lol aan op deze manier. In ieder geval bedankt aan de paar members die mij wat op weg hebben willen helpen en iedereen verder veel plezier met de hobby!

Link to comment

Fonske,

Ik vindt dat je wat overdreven reageert, het is in deze tijd niet anders dan logisch dat er voorzichtigheid is geboden.
Er zijn verschillende vragen jouw richting op gekomen om jezelf te kunnen bewijzen dmv beeldmateriaal, maar die wijs je resoluut af!
Vervolgens zien ik in gedeelte van je berichten een vragende verwijzing naar een woonplaats, zoals dit topic! (Tevens ook je laatste 2 verwijderde berichten)

Zorg gewoon dat je jezelf bewijst en er niets aan de hand. In een ander topic wordt gevraagd naar fotootje van een ballmill, dit lijkt me een uitgelezen kans!

Edited by ETR
Link to comment

Dat mag jij vinden, mijn beleving van de hobby is denk ik anders dan van de meeste andere members. ik vind de persoonlijke inter-actie ook een leuk aspect. Gewoon om de passie (die toch al bijna niemand in de naaste omgeving begrijpt) te delen. Verschil van beleving dus.
Ik begrijp de angst om door blauwe petten gepakt te worden zeker wel maar om hier te gaan posten dat ik op slinkse wijze adressen probeer te achterhalen vind ik dus wat overdreven.

Als ik hier zou zitten om adressen te achterhalen zou ik het wel over een andere boeg gaan gooien nu ipv mezelf afmelden.

Dit is gewoon niet mijn type forum ben ik al achter.

Nogmaals veel plezier verder allemaal!

Link to comment

Ik vind de persoonlijke inter-actie ook een leuk aspect. Gewoon om de passie (die toch al bijna niemand in de naaste omgeving begrijpt) te delen.


Dit is meer dan waar. Ik heb inmiddels een behoorlijk aantal members ontmoet. Er is niets meer leerzamer, motiverender en leuker dan het ontmoeten van "soortgenoten".
Je moet alleen beseffen dat je met een hobby bezig bent die in een zeer negatief daglicht staat. Ik ben er van overtuigd dat de overheid ook het middel undercover als member niet zal schuwen.
Bij de opsporing wordt ook via burgernet al de nodige aandacht gevraagd aan de burgers. De meeste pyro's hebben inmiddels hun zaakjes geregeld en zitten niet te wachten op een bezoekje van een blauwe pet. De opmerking van mij is inderdaad suggestief te noemen. Het mooie is dat alleen jij Fonske weet of het waar is of niet. Jij bent ook de enige die voor jou kan werken aan jouw credibility.
Opgeven is makkelijk maar zal je niet brengen naar daar waar je zijn wilt.

Winners never quit. Quiters never win.
  • Upvote 1
Link to comment

ik begrijp van iedereen hier dat ze niet gepakt willen worden. Ik heb totaal geen zin in persoonlijke verwijten maar de sfeer die hier op het forum hangt is niet mijn ding. Ik heb al eerder gezegd dat het dan wat mij betreft een andere persoonlijke beleving van de hobby is. Ik had gehoopt een leuk gezellig clubje mensen met dezelfde passie te leren kennen. Dit kan dus blijkbaar niet omdat iedereen hier als de dood is dat er een meneer agent zit die iedereen wil betrappen of strafbare feiten.

En dat er mee wordt gekeken door de overheid hoor je mij niet ontkennen, ik weet zelf ook wel dat dat gebeurt maar ik vind het naiief om te denken dat na alle informatie, inclusief youtube filmpjes, van projecten en bezigheden van de members hier... dat de controlerende en handhavende instanties niet veel makkelijkere en snellere manieren hebben om het hele clubje hier op te rollen.
Als je dit risico niet wilt lopen moet je uberhaubt niet op een forum als deze je projecten gaan delen. Je ip-nummer is zo achterhaald, daar hebben ze een zgn. infiltrant helemaal niet voor nodig. Sterker nog, als jullie een beetje op de hoogte zouden zijn van recht en wet dan zouden jullie weten dat een zgn undercover agent helemaal geen strafbare feiten uit mag lokken en elke op deze verworven manier van bewijs is daarom ook waardeloos bij een eventuele strafvervolging.
Misschien wat om rekening mee te houden wat jullie zelf allemaal op youtube en internet zetten.

En ik vragen naar woonplaatsen?? Er is door andere leden hier zelf een topic geopend waar iedereen vandaan komt waar vrijpostig op verteld wordt waar iedereen vandaan komt... waar hebben we het over??

De keus om hier te stoppen is omdat de hele persoonlijke sfeer hier mij niet aanstaat en geen zin heb om op deze manier met mede hobbiesten bezig te zijn. Ik geef de hobby niet op maar ik zoek naar een andere manier om toch mijn kennis uit te breiden wbt pyrotechniek.

Ik verwijt niemand iets, iedereen doet zn ding op zn eigen manier en moet dat ook lekker blijven doen.

Ik heb gekeken hoe ik mijn account hier kan opheffen maar gek genoeg kan ik dat nergens vinden.

Rocketier, ik heb je 'n pm gestuurd waarin ik heb gevraagd om mijn account op te heffen en je hebt daar geen gehoor aan gegeven en ook niet met pm op gereageerd dus bij deze vraag ik het hier nog een keer... aub mijn account opheffen.

Edited by Guest
Link to comment
Ik had gehoopt een leuk gezellig clubje mensen met dezelfde passie te leren kennen.


Dan heb je waarschijnlijk niet goed genoeg gekeken of het niet goed genoeg aangevoeld,
want die is wel terdege aanwezig. :blink:

Maar ja ik hoop ook altijd op gezellige nieuwe members,met de zelfde passie.
Rest me niets anders dan te zeggen DOEI en het ga je goed.
Link to comment

Accounts opheffen wordt niet gedaan hier. Ik zou dol graag willen dat er een aantal accounts zouden vervallen. Echter is het niet aan mij dat te beslissen nog heb ik het recht om dat uit te voeren.
Als Gamekeeper hier toe genegen is dan kan dat naar mijn mening worden uitgevoerd. Ik heb er dus geen enkel bezwaar tegen hoor. Jij had dit verzoek ook aan Gamekeeper gedaan toch!?

Link to comment
  • Root Admin

In mijn ogen beetje vergezocht de verdachtmakingen. Als politie/justitie adresgegevens wil dan kunnen ze veel eenvoudiger (en ongemerkt) een database dump aanvragen en bij alle ip-adressen adresgegevens opzoeken. Met huidige anti-terreur wetgeving (welke? geen idee) is dat geen enkel probleem volgens mij. Ik denk trouwens dat zo goed als alle 'serieuze' gebruikers zowiezo al een lijmpistool hebben, weinig effectief zo'n actie dus.

Iedereen kan z'n eigen conclusies trekken over het blauwe petten gehalte van fonske. Closed.

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...