Jump to content
PyroForum.nl

Goede dag


redpilll

Recommended Posts

Goede middag allen,


Ik ben Pietje Puk 23jaar kom uit de omgeving van Dordrecht.

Ik ben al paar weken op het forum dingen aan het doorlezen.
Nu ben ik toch egt op het punt gekomen dat ik me zelf maar is voor gaat stellen.

Ik heb met plezier al heel wat posts van voor tot achter gelezen.
Nu betrap ik mij er op dat ik hier door steeds meer geïnteresseerd raak.

Ik heb in het verleden altijd gewoon vuurwerk gekocht maar hoe vet is het als je het zelf zou kunnen maken.
Bij het zelf vervaardigen van vuurwerk ga ik gewoon helemaal onderaan beginnen.

Je zou toch eerst moeten kunnen kruipen voor dat je kan gaan lopen zeg maar.

Voor de mensen die zich afvragen waar ik dan mee ga beginnen is een rookbommetjes maken diverse soorten.

Ben zelf heel erg fan van de wistle pijlen (maar dit is nog heel ver weg )

ik ga eerst nog maar is wat posts lezen...

Motto nummer 1 safety first

Succes allemaal

(Val ik nu ook onder de K3Wls? :))

Link to comment

Zolang je met BP achtige dingen en wat rookcompo's begint zal niemand je een K3wl noemen.
En ik zou je naam even uit je post halen. Dat is blauwe-petten-technisch best intelligent.

Je naam doet me denken aan een buurjongen paar huizen verderop... Maar die is nog lang geen 23. :P

Link to comment

K3wl
K3wls are people, most commonly troubled teenagers, who feel unaccepted by the society and thus constantly call for other k3wls' attention and general pity by pretending illiteracy, criminal intent, self-destructiveness, general irresponsibility and idiocy. The lack of tolerance toward such people is due to their unsurpassed ability to cause a rapid degradation of any forum.

K3wl to forum: "OMGZ MANZ I BL3W UP A FENCE!"

Forum to K3wl: "User 'K3wl' has been banned for gross stupidity and failing as a human being"


Ik hoop niet dat jij jezelf hier in ziet :P ?
Anyway, Welkom! Edited by boutnek
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...