Jump to content
PyroForum.nl

Fonske


Guest

Recommended Posts

Goedemorgen,

ik ben Fonske, 38 jaar, vader van 2 kids en al vanaf mijn 6e gefascineerd door vuurwerk.
Veel ervaring en kennis over vuurwerk opgedaan in mijn jonge jaren en ook daarna nog... toen met meer verstand.
Bekend met de gevaren van vuurwerk en sinds kort wil ik meer leren over pyrotechniek. In eerste instantie omdat ik het interessant vind en in een later stadium wellicht zelf wat maken.
Heb er al veel over gelezen en wil hier op het forum nog meer lezen en leren.

Wat ik hoop is dat ik hier ook in contact kan komen met mensen die mij 'live' een en ander willen laten zien en 'in willen werken'.

Groeten,

Fonske

Ben benieuwd naar dit forum en de gebruikers!

Groeten,

Fonske

Edited by Guest
Link to comment

Hallo Fonske

Welkom op het forum,
Ik wil wel even zeggen dat mensen u niet live gaan in werken,
Er zijn altijd wel filmpjes te vinden ergens op het internet over hoe het moet en er zijn ook veel tutorials op het forum.

Wat bent u van plan om te maken?

Mvg Baazis.

Edited by Baazis
Link to comment

Leuk weer iemand met ervaringsjaren. Welkom op dit forum.
Ik zeg altijd eens een pyro altijd een pyro dus denk na voor je begint. :D

Ik zou zeggen leerse en veel plezier. Het in contact komen met pyroos is idd heel erg leerzaam en onwijs gaaf.
Normaliter kan je met je buurman of je zwager over van alles en nog wat praten maar als het om deze hobby gaat snappen niet pyroos niet dat je er zo gepasioneert over kan zijn.
Dus ja meeten is super..........echter niemand weet van te voren of diegene die je meet niet iemand van onze dienstdoeners zal zijn......... dus de kans dat jij iemand gaat meeten is zeer klein.
Echter kan het natuurlijk zo zijn dat jij uiteindelijk genoeg laat zien en het vertrouwen kan wekken in de posts die je doet. In ieder geval ben ik nieuwsgierig hoe jij jezelf ontwikkeld in deze hobby.
Ik ben overigens 47jaar en ook twee kids duss......... ;)

Link to comment

dank voor jullie verwelkoming!

Vooralsnog wil ik nog helemaal niks zelf gaan maken, eerst maar eens ff inlezen etc. En dienstdoener... sjah, altijd moeilijk idd op zo'n forum als dit maar de tijd zal wel leren dat ik daar niet toe behoor, ik ben zelfstandig hovenier!

Eens een pyro altijd een pyro, die kriebels en de fascinatie van de magie gaan volgens mij nooit over. Wel word je verstandiger en voorzichtiger en daardoor wordt het eigenlijk nog leuker vind ik.

Leuk om te lezen ook dat er meerdere oudere (lees volwassene) gebruikers op dit forum zijn. En of ik mensen ga ontmoeten om van te leren en om deze hobby mee te delen merk ik dan vanzelf wel, ik vind het iig leuker om live hier met mensen mee bezig te zijn dan alleen maar van achter m'n computer.

We gaan 't allemaal wel meemaken! :-)

Ow... Baazis... je hoeft geen 'u' te zeggen hoor, gewoon je of jij is prima!

Edited by Guest
Link to comment

Het voorstellen op zich vind ik niet onaardig.
Hij vraagt gewoon specifieke dingen lijkt me,mede omdat hij niet weet hoe het hier op DIT forum gaat.

Als daar niet op gereageerd word,kan je voor jezelf 1+1=2 wel maken lijkt me.
Het is maar net wat je over jezelf kwijt wil hier.(Hoeveel risico wil je.)

Link to comment

Maar een vreemd iets he een forum, ik weet het het is lastig, maar een forum zit anders in elkaar als iets in real life.

Alles wat je zegt is meteen discussie voer, en mensen hebben de tijd om over een reactie na te denken.
Verder zit hier echt van alles en nog wat met eigen ideeen en methode's.
Je zal daar aan moeten wennen.

Link to comment

Godver, Ik had die lijmpistool discussie niet gezien.
@fonske: Hopelijk lees je dit nog. Mijn persoonlijk excuus voor hoe je hier op pyroforum ontvangen bent.

@members:
Ik vind het prima als er gewezen wordt op gevaren wat betreft reageren op advertenties/kopen chems/contact zoeken etc maar dan gewoon in een nieuw topic en niet persoonlijk.

Het persoonlijk aanvallen/verdacht maken van een nieuwe member vind ik echt ongepast.

Je zult nooit, echt nooit aan een post kunnen lezen of deze van de politie is. Wie denkt dat de politie achterlijk is zal van een koude kermis thuiskomen.
Wie niets met nieuwe members te maken wil hebben moet niet op een open forum gaan ziten.

Link to comment

Hij heeft genoeg normale tips gehad daarna hoe hij zichzelf heel gemakkelijk kon bewijzen hoor, maar daar wilde hij niets meer van weten. Ik heb hem in het begin via de PM ook wat op weg geholpen, en naar mijn mening reageerde hij nogal te heftig op een simpele waarschuwing van Rocketier, die niet alleen zijn, maar ieders veiligheid hier deels moet garanderen als mod.

Echter had hij wel een paar goede punten dat wouten echt niet perse hier moeten registreren en een praatje hoeven te maken om onze IP's te verkijgen e.d., dus mss had het beter geweest in een afzonderlijk topic een algemene waarschuwing te geven. Nadeel is dat niet iedereen alles leest, kijk maar naar jouw voorbeeld dat je de discussie gemist hebt, en sommige kunnen dus ook de waarschuwing missen dan. Conclusie die ik hieruit dan ook trek is dat hij zich wel heel gemakkelijk weg laat jagen, tewijl het nergens voor nodig was. Het is wel 'n prima kerel die moeite wil doen voor de hobby en ik hoop dat hij ook nog bijdraait en weer gezellig komt socializen hier.

  • Upvote 1
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...