Jump to content
PyroForum.nl

DJ


Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik was vorig jaar al actief, maar kwam er dit jaar achter dat ik me niet netjes heb voorgesteld, dus bij deze. Ik ben dus DJ ,vorig jaar nieuw in dit vak.

Waar ik vooral geïnteresseerd in ben zijn pijlen. Vooral Whistle , maar dit laat ik voorlopig nog even rusten. Vorig jaar veel geëxperimenteerd met suiker raketjes en daarna overgestapt op meal powder raketten, welke me beter bevallen. Tegenwoordig maak ik ze van 3/4 pvc en dan 13cm lang. Genoeg om een 2" shell de lucht in te krijgen. Afgelopen Oud&Nieuw heb ik 20 van deze pijlen zonder problemen de lucht in geschoten, maar natuurlijk vergeten te filmen <_< . De shells had ik overigens gevuld met simpele C6 stars.

Dit jaar zal ik me wat meer gaan richten op de headers van deze pijlen, zodat ze volwaardige pijlen genoemd mogen worden. Verder wil ik graag andere soorten sterren maken zoals D1 en sterren met titanium erin. Ook wil ik graag beginnen met het rollen van sterren i.p.v. te cutten en persen.

De periode begint er wee aan te komen en na een pauze van ruim 6 maanden begint het toch weer te kriebelen om aan de slag te gaan.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...