Jump to content
PyroForum.nl

Nieuwe oude hier


amalag

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb me na een jaar weer eens ingelogd hier.
Vorig jaar heb ik me denk ik aangemeld en heb ik een filmpje geplaatst van een zelfgemaakt stukje vuurwerk wat bestond uit particulier vuurwerk. uch uch rommel...
En dit filmpje werd door de meesten hier niet erg op prijs gesteld...

Nou kom ik terug, met een paar vragen.

Ik had namelijk niet door hoe de zelfgemaakte creaties op deze site nou echt gemaakt worden, ik dacht dat iedereen het kruit etc. uit particulier vuurwerk haalde maar nee.
nou vraag ik me af waar je de benodigdheden voor deze hobby dan wél weghaalt. kan iemand me dat vertellen?
Verder vroeg ik me ook al lang af: Is deze hobby legaal?! Als ik het gemaakte vuurwerk op deze site zo zie dan komen de effecten toch wel eens overeen met illegaal / professioneel vuurwerk en dat mag niet in ons landje...

Verder lijkt mij het ook een leuke hobby, Je maakt iets met veel moeite. Test het en als het dan een mooi resultaat heeft dan geeft dat denk ik echt wel een kick!

Ik ben overigens 21 jaar nu, dat jullie niet denken dat je hier met een klein kind te maken hebt ;)

Gegroet!

Edited by Rocketier
Link to comment

Geplaatst op 11 september 2011 - 12:08
hallo,



maar oke oke ik meld me op dit forum wel weer af, toch maar rare mensen hierzo



Veranderd door amalag, 11 september 2011 - 12:12


Lol die rare mensen zijn hier nog steeds aanwezig. ^_^

Ik ben overigens 21 jaar nu, dat jullie niet denken dat je hier met een klein kind te maken hebt


Ik ken jammer genoeg mensen van over de veertig,die zich nog steeds gedragen als klein kind. :lol:

Je hebt het zelf in de hand,hoe er gereageerd gaat worden op hoe je doet en wat je vraagt.

Suc6
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...