Jump to content
PyroForum.nl

Goedemorgen


Recommended Posts

Hallo allemaal,


Ik zal mezelf dan ook maar even voorstellen , ik ben Geertwilniks en ik doe al ongeveer 2 jaar serieus pyro.

Wat ik al gemaakt heb :

Rookbommen met paraffine ,suiker ,of stroop.
Starmines 2 t/m 4 "
Shells spherisch en cylinder 2 t/m 4 " Sier en salutes.
Paar pogingen tot beraq shells, met timefuse per salute als delay. Tot nu toe zijn ze goed gelukt alleen de break en timing kunnen nog verbeterd worden.
14 mm , 16 mm , 20 mm coreburners met shells tot 4 " Mijn 14 mm coreburners tillen een 3 ".
Stars :
Granite star, TT , TT+Ti, D1, Silver streamers, Strobe. Dit jaar wil ik de kleuren blauw , groen en rood gaan rollen van Veline.

Hiervoor heb ik eigenlijk alleen pumped stars gemaakt.

Ook wil ik een pers kopen dit jaar en beginnen met 14 mm whistle motoren.

Waar ik me echt veel in wil verdiepen zijn beraq shells , niet op de maltese manier maar op de manier van de master firework groep. Die hebben zoveel geweldige pijlen , ook stars. Eigenlijk alles van hun is super.

Link to comment

Klinkt als serieuze pyro ^_^
Kun je uitleggen of laten zien wat je bedoeld met die beraq shells methode van die groep?



Met die soort shells , ik noem ze timed salute shells of beraq shells. Ik weet niet of er nou 1 naam voor is maar goed. Beraq shells worden ook anders gemaakt , vooral de delay is anders. En een stuk moeilijker denk ik zo.
Bij dit filmpje op 3:00 zie je die shells die ik bedoel : http://www.youtube.com/watch?v=intmdbzkE_s
Link to comment

@ Rocketier , bedankt voor de tip. De reden dat ik veline kleuren wou gaan maken is omdat je ze ook gelijk kunt mixen voor de kleur magenta. Of een andere leuke kleur.
Ik heb veel filmpjes bekeken van Veline kleuren en vergeleken met andere en vooral blauw vind ik niet zo goed. Misschien leuk om naast Veline kleuren , Emerald Green en Buel Red te proberen.