Jump to content
PyroForum.nl
Sign in to follow this  
PureChemical

Het einde aan mijn hobby verkoop topic

Recommended Posts

Gegroet vrienden,

Wegens gebrek aan ruimte en tijd wil ik al mijn pyro spullen en tools wegdoen.

Hier een korte opsomming:

- Ongv 20m groen visco lont (normaal) - 10 euro
- 2x 250ml bekerglas warmtebestendig met bijbehorende glazen roerstaafjes - 2,50 euro
- 1x 1L bekerglas warmtebestendig - 2 euro
- 250ml maatglas met 1ml nauwkeurigheid bij 20graden - 5 euro
- ongv 40x 18mm - 19cm hulzen normaal gewonden (pyroshop) - 5 euro
- ongv 40x 18mm OD rocket/fontein tool aluminium (pyroshop) - 20 euro
- 25mm - 10cm spiraal gewonden hulzen (pyroshop) - 3 euro
- MMO anode + titanium kathode (5bears research) met bevestigingsstrips eraan gelast van 7,5cm x 15cm - 25 euro
- MMO anode + titanium kathode in PVC afdichtdoppen met schroefdraad ( 2 liter cell ongv) - 20 euro
- Gemodificeerde ATX voeding voor bovenstaande cell - gratis icm anodeset
- CP-50 pocket scale 50gram met 0.01 nauwkeurigheid - 5 euro
- 2 electrische tomato koffiemolens (1 voor oxidatoren, 1 voor brandstoffen) - 5 euro
- Kogelmolen Lortone model A3 (tot 1kg lading) met ongv 1kg keramische media (10mm) - 45 euro
- Electrische keukenweegschaal inventum ws12-ks30 (volgens mij tot 2kg) - 5 euro
- Ziplock zakjes paar maten - gratis icm iets anders

- Verschillende chemicalien

Het liefste zou ik een serieuze koper willen die bereid is allemaal tegenlijk te komen afhalen voor een symbolisch bedrag, eventueel bepaalde zaken die ik toch verzend.

Voor meer vragen even posten/PM'en, ik kan eventueel wat fotos maken mocht je dat willen (op aanvraag).

Guest

ik wil graag de lortone kopen en misschien wat chemicaliën

edit: de fontein /rocket tool zou ik ook leuk vinden ^_^

Edited by Guest

De volgende chemicalien heb ik:

- Zwavel 300 gram - 3 euro
- Titanium sponge > 250 mesh 800 gram - 10 euro
- PVC poeder 250 gram - 5 euro
- Zink stof 400 gram - 5 euro
- Aluminium poeder 200 mesh 99%, 400 gram - 8 euro
- Kopersulfaat 370 gram - 1 euro
- Koolstof vurenhout zelfgemaakt grof ( 70 gram ) - gratis
- Koolstof vurenhout zelfgemaakt fijn/airfloat ( 90 gram ) - gratis
- Koolstof grape (vineyard) (pyro-stuff) , 680 gram - 4 euro
- Kaliumnitraat 500 gram - 4 euro
- Natriumchloraat 89%, 500 gram - 4 euro
- Ijzeroxide rood zelfgemaakt - 60 gram - gratis
- Koperoxide zwart zelfgemaakt - 45 gram - gratis

De chems die je hier aanbied zijn natuurlijk tamelijk onschuldig maar toch denk ik dat je het niet moet doen.

Ik zou niet weten waarom niet.??? :huh:
Hij doet het netjes volgens de regels lijkt me.

Of je moet bedoelen dat hij misschien spijt krijgt van het verkopen, omdat hij er niet zeker van is of hij wel moet stoppen.

In de kliko gooien is ook zonde. ^_^

Edited by Lontje

Speciaal: regels voor de sectie Marktplaats

Het is niet toegestaan chemicaliën aan te bieden. Geef ondubbelzinnig aan wat er precies aangeboden wordt, inclusief prijzen. Zie de PyroForum.nl Regels. Naar het forum terugkeren

maar zoals ik al eerder opmerkte.. redelijk onschuldig allemaal

Edited by pdfbq

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Flash
      Hierbij bied ik een aantal spullen aan omdat ik deze niet meer gebruik. 

Lortone trommelmachine dubbele trommel €120 (nauwelijks gebruikt)
      Stare plate 10mm alu €100 (nieuw)
      End burner 19mm €30 (nieuw)
      Core burner 25mm €50 (nieuw)
      Pyroshacker €15 (home made)
      Masker €10 (incl tmp3 filter)
      Rijsthulzen (ongeveer 1kg)
      Kurk (ongeveer 1kg)

Hulzen 
      19mm  20x
      25x10 25x
      Spolett 30x  
      (nog wat andere kleine hulzen) 
      DIV soorten touw tbv spiken. 

• By zakelijk1986
      Ik verkoop hierbij m'n lortone molen ivm stoppen hobby.
      Het is een molen waarbij 2 trommels tegelijk opkunnen.
      Ook die ik een doos vol met 24mm kokertjes erbij (240mm lang)
      voor 90 euro mag alles weg.

• By j&j

Hallo wij bieden deze 2 ballmills aan.

de eerste 6 foto's zijn van de 1e kogelmolen en de andere 3 van de 2e kogelmolen.

De behuizingen zijn precies hetzelfde van beide kogelomolens. 60x60x60cm.

Kogelmolen 1 is de tussenruimte 28,5cm ( past een 6.5 liter trommel op maar ook een slag groter om minimaal 1kg te millen). Verder kan je de rollen kleiner maken om er kleinere trommels op te leggen. Dit frame is van een orginele kogelmolen wij hebben hier alleen een sterke motor aangemaakt en de kist erom heen gemaakt.

Molen 1 : minimaal 150 euro.
      Molen 2 : minimaal 120 euro

Kogelmolen 2 is de tussenruimte 30cm ( past ook een 6.5 liter trommel op maar ook een slag groter om minimaal 1kg te millen). Verder kan je de rollen bij deze ook kleiner maken om er kleinere trommels op te leggen.

Beide machines zijn voorzien van sterke en goede motoren en compleet voorzien van geluids-isolatie wat enorm scheelt !

Voor (serieuze) belangstelling en verdere vragen PB naar xxxjanusxxx of naar mij..
    • By kaotch
      Hierbij bied ik 2x lortone trommelmachines aan. Type: 33B / 3-1.5B, De 33B heeft 2 grote trommels en de andere 3 kleinere.
      Vraagprijs: 95,00 Euro per stuk. Informatie kan je vinden op de site van mtn.nl.
      Contact via PM

• By zakelijk1986
      I.v.m omstandigheden stop ik helaas met m'n hobby (tijdelijk).

Ik heb nog heel wat kartonnen kokers 24 mm over en 3 inch Shell kitjes (compleet) canisters van kunsstof.

Heb ook nog wat chems over.

Via PM uiteraard voor verdere info.
    • By Baazis
      Hallo,

Ik ben opzoek naar Titanium MMO anode Voor Elektrolyse,

Hoop dat er iemand is die dit zou hebben liggen voor een goed prijsje !

Dit is niet voor het maken van flash maar voor het leren en begrijpen van de elektrolyse.

alvast bedankt allemaal

Mvg Bas
    • By Kryptonite
      Wie kan mij helpen aan een goede mmo anode en titanium kathode?
    • By cojonesm
      Beste mede-forumgebruikers (haha)

Bij de marskramer is nu een creme brulee brander te koop voor maar 8,-

( hehe, hij werkt)
      De actie loopt tot en met 13 december.

Ik dacht ik meld het maar even want niet iedereen kan / wil een dure van de gamma kopen.

-edit-

Nou ik heb hem vandaag gekocht!

Het klik ding is heel soepel dus perfect voor nieuwjaar.
      Het is ook een fatsoenlijk vonkdraadje.
      En hij heeft ook een functie dat hij aanblijft.
      Je kan er nog meer mee maar ik heb nog niet goed gekeken.
      Een hotspot brander is zeker niet beter de rubberen slangetjes kun je verliezen en het klikken gaat moeizaam, hij is ook nog eens duurder. De hotspot is echt een onding.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Topics

• Ben zelf ook aan het knoeie geweest met een spuit om sterren te perse. Dus ben op zoek gegaan naar een ster plaat, maar blijf wel ff met de spuit door gaan met de hand hahahaha…. Heb helaas niet de gereedschappen en mogelijkheid om zelf wat te maken meer… 
    • Ik heb gelukkig de weg terug weer gevonden.. heb nu ook meer tijd ervoor weer want me zoontje is nu oud genoeg om zichzelf bezig te houden dus pappa kan beetje klote weer… ik ben wel nog steeds bezig met onderzoek, proberen en testen wat voor mij werkt.. maar ja moet zuinig zijn met me poedertjes is tegenwoordig echt een drama om wat te kunnen scoren… verklaring hier verklaring daar… ik zit daar heel nie op te wachte🤦🏼
    • Zoooooo ik heb de weg ook weer terug gevonden…. Zien dr echt goed uit… ik ramde het aan met de achter kant van me ratel uit me doppenset en boorde handmatig de core met een lang boortje… 🤦🏼 het werkt maar niet perfect
    • O sorry man, ik zie dat ik je net op het laatste moment in de steek heb gelaten. ( mijn notificaties gaan naar een oud mail adres).  Met het berekenen had je een paar dingen door elkaar gehaald. De omwentelingen per minuut blijven natuurlijk gelijk ongeacht wat de dikte van je aandrijf as is of de poelie die je erop plaatst.  Ik neem aan dat je er intussen wel achter bent gekomen, met nog een keer het bovenstaand verhaal rustig terug te  lezen. Of mischien heb je wel een van de vele online rekentools gebruikt.  Een vertraging of versnelling treed enkel op bij een overbrenging tussen ongelijke grote van assen of tandwielen.  ( dat maakt dat jouw rekenfout al in de eerste regel van je berekening zat).  Je moest de omtrek vermenigvuldigen met je rpm en niet delen. En je krijgt dan een waarde in centimeters en niet in rpm ( want dat was een vast gegeven, welke pas veranderd bij een overbrenging) 
    • Hahaha het is toch echt een virus ook.  Vanochtend eerst Facebook toen hier verhaal doen voor de gezelligheid. Schreef ik nog neu dit jaar niks gemaakt. Het begon toch wel te kriebelen. Ik denk nog geen half uur later, was ik al aan de gang.   Toch maar wat knal en stuk of zeven whistle motortjes geperst. Payload heb ik nog liggen.  En maar fantaseren wat ik nog meer droog kan krijgen voor morgen🤣  Have fun!  Jason 
  • Who's Online (See full list)

There are no registered users currently online