Jump to content
PyroForum.nl
Sign in to follow this  
Kauyon

Lortone 33b te koop

Recommended Posts

Hierbij wil ik graag mijn Lortone verkopen.
Er zitten wat gebruikssporen op maar verder is hij nog in prima staat.
Ik heb er nu twee jaar mee gedaan en wil wat groters, daarom mag hij weg.
https://pyroforum.nl/uploads/post-3135-0-48829000-1326207101.jpghttps://pyroforum.nl/uploads/post-3135-0-29744000-1326207112.jpg
De Lortone is inclusief loden media, ik geloof 2 kilo.
Mijn vraagprijs bedraagt 100 euro.

Groet, Kauyon

Edited by Kauyon

Ik deed er 200 gram per trommel in.
Maar als je er minder in doet, zeg 100 à 150, is hij effectiever.

Edited by Kauyon

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Flash
      Hierbij bied ik een aantal spullen aan omdat ik deze niet meer gebruik. 

Lortone trommelmachine dubbele trommel €120 (nauwelijks gebruikt)
      Stare plate 10mm alu €100 (nieuw)
      End burner 19mm €30 (nieuw)
      Core burner 25mm €50 (nieuw)
      Pyroshacker €15 (home made)
      Masker €10 (incl tmp3 filter)
      Rijsthulzen (ongeveer 1kg)
      Kurk (ongeveer 1kg)

Hulzen 
      19mm  20x
      25x10 25x
      Spolett 30x  
      (nog wat andere kleine hulzen) 
      DIV soorten touw tbv spiken. 

• By zakelijk1986
      Ik verkoop hierbij m'n lortone molen ivm stoppen hobby.
      Het is een molen waarbij 2 trommels tegelijk opkunnen.
      Ook die ik een doos vol met 24mm kokertjes erbij (240mm lang)
      voor 90 euro mag alles weg.

• By j&j

Hallo wij bieden deze 2 ballmills aan.

de eerste 6 foto's zijn van de 1e kogelmolen en de andere 3 van de 2e kogelmolen.

De behuizingen zijn precies hetzelfde van beide kogelomolens. 60x60x60cm.

Kogelmolen 1 is de tussenruimte 28,5cm ( past een 6.5 liter trommel op maar ook een slag groter om minimaal 1kg te millen). Verder kan je de rollen kleiner maken om er kleinere trommels op te leggen. Dit frame is van een orginele kogelmolen wij hebben hier alleen een sterke motor aangemaakt en de kist erom heen gemaakt.

Molen 1 : minimaal 150 euro.
      Molen 2 : minimaal 120 euro

Kogelmolen 2 is de tussenruimte 30cm ( past ook een 6.5 liter trommel op maar ook een slag groter om minimaal 1kg te millen). Verder kan je de rollen bij deze ook kleiner maken om er kleinere trommels op te leggen.

Beide machines zijn voorzien van sterke en goede motoren en compleet voorzien van geluids-isolatie wat enorm scheelt !

Voor (serieuze) belangstelling en verdere vragen PB naar xxxjanusxxx of naar mij..
    • By pangertjes
      hallo

Ik zoek nog een mooie ball mill, liefst lortone en zo stil mogelijk.

groetjes.
    • By kaotch
      Hierbij bied ik 2x lortone trommelmachines aan. Type: 33B / 3-1.5B, De 33B heeft 2 grote trommels en de andere 3 kleinere.
      Vraagprijs: 95,00 Euro per stuk. Informatie kan je vinden op de site van mtn.nl.
      Contact via PM

• By zakelijk1986
      I.v.m omstandigheden stop ik helaas met m'n hobby (tijdelijk).

Ik heb nog heel wat kartonnen kokers 24 mm over en 3 inch Shell kitjes (compleet) canisters van kunsstof.

Heb ook nog wat chems over.

Via PM uiteraard voor verdere info.
    • By Andres
      Hallo allemaal !

Ik ben op zoek naar 2 milling jar's van ongeveer 10-15 cm lengte en +- 10 cm diameter.
      Op internet vind je echt niet veel, het is hdpe potten die je per 10 000 moet kopen of dan weer peperdure op Ebay.
      Weet iemand waar ik goede milling jar's van die afmetingen kan kopen ? Of die hdpe potten per stuk.
      En nu ik toch een nieuw topic aanmaak: ik ben op zoek naar media ter vervanging van mijn knikkers gemend met metalen knikkers.
      +- 12 mm doorsnede, liefst lood of chrome. ik heb er al gevonden, chrome van €18.5, maar kan het maar vragen: weet iemand goedkoper ? Anders neem ik die.
      Tips van alledaagse dingen die te gebruiken zijn als Milling jar zijn natuurlijk nog veel meer waard !

Alvast bedankt !
      Andres
    • By johnny
      Goeiedag,

Ik ben al een tijdje gestopt maar heb nog steeds een en ander liggen waar ik misschien iemand mee blij kan maken.

Lortone 3A met keramische media van.
      19,7mm Whistle tool van PS met sleeves en slangklemmen
      12mm starpump
      8mm en 10mm rammertjes
      35x 19,7mm ID parallel gerolde kokers
      90 stokken 100cm
      rolletje italiaans vlastouw en katoendraad.
      Quickmatch kokertjes (50cm rood en blauw)
      2 rollen gomtape (breed)
      zak rice hulls, nog wat 3"hemi's en wat kokertjes in verschillende maten (10mm, 12mm en 25mm dacht ik).

Het liefst alles in een koop voor een symbolisch bedrag van 100 euro.

Verder heb ik ook nog een 180w lijmpistool met lijmsticks en een precisie balans (600g-0,01g) waar ik samen ook een euro of 50 voor wil hebben.

Vragen via pb.

Gr John

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Topics

• https://www.labmakelaar.com/eng/detail/dissolution-stirring-shaking/12752-heidolph-mr-hei-standard-verwarmingsplaat-met-magneetroerder/12752 Dit is em.
    • Beste Ali, We hebben al eens iemand met dezelfde nick gehad welke geen erg beste indruk heeft achter gelaten.  Jouw eerste post getuigd ook niet van een degelijk goede kennis van zowel de forumregels als algemene scheikunde.
      Dit is een voorstel topic, stel jezelf dus eerst eens voor. Vragen stellen kan je daarna in het juiste topic. P.S. Maak eens een knaller met KCl  
    • İk ben uiteindelijk hier beland omdat ik met veel vragen zit. İn Turkije had ik een raket gebouwt met KNO3+Suiker. Helaas was ik bang om het tot vloeibaar papperig mengsel te verhitten, omdat ik een 500-2000w elektrische kookplaat gebruikte buiten en de wind koelde de pan steeds aan een kant. En ik wilde niet nog meer dan 1000 watt erin gaan steken bang dat het mengsel te warm en een grote fik zou veroorzaken aangezien ik erboven op zat te roeren. Uiteindelijk werd het een rook raket, ik wil het ooit weer oppakken maar dan met zo een instelbare temperatuur lab verwarmende plaat. Nu kan ik dit soort dingen helaas in Nederland niet maken, ivm de strengere regels door de home grown terroristen. Het blijft mijn hobby ik heb alleen heel veel te leren dus besloten hier te registreren.   Nu ben ik eigenlijk hier ook omdat ik een korte vraag heb, waarom is kalium chloride vrij te kopen en kalium perchloraat verboden? Is de eerste nou niet instabieler dan de laatste als je het bijv. in knal werk zou gebruiken? Of is het omdat een in voeding word gebruikt en de ander niet dus niet te verbannen is?
    • Visco 2mm, standaard lontje. Doe enkele lucifers in een zilverpapiertje, gekker moet je het niet zoeken. Grote kans dat een snelle Google je ook wel enkele resultaten oplevert.
  • Who's Online (See full list)

There are no registered users currently online