Jump to content
PyroForum.nl

Justus01


Justus01

Recommended Posts

Dag allemaal,

Als nieuw lid zal ik mezelf ook maar even voorstellen, wel zo netjes. Op internetfora sta ik al jaren bekend als Justus, en zeker nu de prachtige nieuwe anti-vuurwerk hetze van onze overheid steeds absurdere vormen aan begint te nemen lijkt het me ook slim om mijn echte naam op openbare plekken geheim te houden.
Ik ben 21 jaar en heb net mijn bachelorfase scheikundige technologie afgerond. Al sinds de middelbare school heb ik een zwak voor chemie en ik ben sindsdien ook begonnen met hobby meer een meer uit te breiden. En als je een chemicus bent, dan heb je natuurlijk ook enorm respect voor de schoonheid van (sier)vuurwerk. Ik in ieder geval wel.
Vroeger was ik (wie niet) voornamelijk bezig met het aan elkaar koppelen van rotjes en babypijltjes, maar de laatste jaren ben ik me steeds meer aan het inlezen voor het maken van professioneler vuurwerk. Sinds de jaarwisseling van '09/'10 ben ik ook daadwerkelijk 100% homemade vuurwerk gaan afsteken, en zoals bij elke hobby geldt ook hier: ervaring is alles! Maar omdat niet alleen eigen ervaring van belang kan zijn, maar ook de ervaring van anderen, heb ik besloten om me op dit forum (waar ik al geruime tijd dankbaar gebruik van maak) aan te melden als lid om zo ervaringen uit te kunnen wisselen met mede pyrotechnici.

Voor nu: alvast een gezond en gelukkig 2012 (wat gaat het toch snel..) en laten we allemaal genieten van de kleuren- en geluidenpracht die de chemie ons brengt!

Justus

Edited by Justus01
Link to comment
×
×
  • Create New...