-
Similar Content
-
By zakelijk1986
Ik zoek een goede Star-plate om sterren/comets te maken voor 5'' shells
Iemand die mij daarbij kan helpen?
-
By Snooby
Grotere ball mill.. Extra opvulmedia nodig. Heeft er iemand loden een stuk of 50 loden ballen in de aanbieding. Liefst tussen de 10 en 20mm.
-
By Snooby
Omdat ik mijn eigen spullen altijd in zeer korte tijd vernietig,
Is er iemand die wat tweedehands glaswerk (bekerglazen, erlenmeyers etc) ter verkoop heeft staan voor een zacht prijsje?
-
By Andres
Hallo allemaal !
Ik ben op zoek naar 2 milling jar's van ongeveer 10-15 cm lengte en +- 10 cm diameter.
Op internet vind je echt niet veel, het is hdpe potten die je per 10 000 moet kopen of dan weer peperdure op Ebay.
Weet iemand waar ik goede milling jar's van die afmetingen kan kopen ? Of die hdpe potten per stuk.
En nu ik toch een nieuw topic aanmaak: ik ben op zoek naar media ter vervanging van mijn knikkers gemend met metalen knikkers.
+- 12 mm doorsnede, liefst lood of chrome. ik heb er al gevonden, chrome van €18.5, maar kan het maar vragen: weet iemand goedkoper ? Anders neem ik die.
Tips van alledaagse dingen die te gebruiken zijn als Milling jar zijn natuurlijk nog veel meer waard !
Alvast bedankt !
Andres
-
By The Freak
Hoi!
Ik ben op zoek naar een niet al te dure NS14 thermometer adapter voor mijn destillatie opstelling. Iemand misschien een over? Helaas zat deze niet inbegrepen in de verder wel gunstige deal (40 euro voor 25 en 50 mL kolf, vigruex, liebigkoeler 30cm, vacuüm allonge, normaal opzetstuk + wat klemmen, alles NS14). Tot op heden kon ik wel af met een flinke laag teflon tape om de thermometer, maar ik ben van plan om salpeterzuur te gaan vacuüm destilleren. De handyman methodes lijken mij hiervoor ietwat minder geschikt. Heb ook nog een pomp nodig, gelukkig staan er twee oude koelkasten op de gang die weg moeten. Eens kijken of ik daar de pomp van af kan slopen, beetje afhankelijk van het type koelgas.
Mvg,
Freak
-
By silence00wn
Hallo iedereen ik ben op zoek naar hemi's.
Een stuk of 25 2 " en een stuk of 25 2.5" of 3''
Heb je nog wat liggen pm me.
Alvast bedankt Tim.
( Dit topic is in overleg gegaan met een mod.)
-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.