Jump to content
PyroForum.nl

Aanslagen Noorwegen


Guest

Recommended Posts

Als je een interessant gesprek over de aanslagen in Noorwegen wilt voeren


Volgens mijn bescheiden mening is een interessant gesprek over dit onderwerp vrijwel onmogelijk,het is gewoon triest dat dit soort extremiteiten gebeuren.
De vraag zal altijd blijven wat iemand zover drijft,om het recht hierin in eigen hand te nemen.
Kan me voorstellen dat hier over gepraat word,door een stuk onbegrip van weldenkende cq normaal denkende mensen.

Maar ondertussen verrekken in noord Africa een paar miljoen mensen van de honger en de dorst. ;)
Voor mij even zo zeer moeilijk te verkroppen,maar voor de meeste mensen toch een tafereeltje van de ver van mijn bed show.
Het leven gaat door, nu nog Hot News over een paar maanden geaccepteerd als zijnde "Het is gebeurd en laten we er lering uit trekken".

Ik hoop dan ook dat de nabestaanden van deze ramp,de kracht zullen vinden om dit te verwerken.
En dat zullen ze.

Laten we hopen dat er niet strenger op pakketten uit omringende landen geïnspecteerd gaat worden. :P Edited by Lontje
Link to comment
Was Natriumnitriet, NaNO2

Is dat zo'n watched chem dan?

Wat Lontje zegt. Dat hot-news idee merk je de laatste tijd alleen maar. Als het hot is zeggen we met z'n allen ohhh wat erg en een week later is iedereen het toch weer vergeten..
Weet er iemand bijvoorbeeld hoe het gaat in Japan? Die kerncentrale shit is gewoon uit zichzelf opgelost oid?
Libie? Gaat ook gewoon door met de bombardementen? Syrie? Volgens mij ook niet helemaal ontspannen daar.
Sorry moest er ff uit
Link to comment
Is dat zo'n watched chem dan?
meer HE gerelateerd dan NaNO3 (o.a. precursor voor NaN3 en DDNP dus)
Wat Lontje zegt. Dat hot-news idee merk je de laatste tijd alleen maar. Als het hot is zeggen we met z'n allen ohhh wat erg en een week later is iedereen het toch weer vergeten..
Japan is toch anders en op dit moment valt daar ook niets 'nieuws' te melden. Dit is meer in de lijn van Timothy McVeigh en die was ik nog niet vergeten gvd.. nog zo'n kindermoordenaar.

Ik lig er niet wakker van als ze m'n paketjes door de molen halen
Ik wel een beetje ;) Gelukkig leven we in Nederland (of Belgie). Edited by pdfbq
Link to comment

In "De Standaard" stond vandaag ook een artikel van een achttienjarige Fin die was opgepakt nadat hij 10KG kunstmest had besteld op een Poolse site. Hij had de kunstmest blijkbaar besteld voor vuurwerk te maken..

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...