Jump to content
PyroForum.nl

PyroM8


PyroM8

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben PyroM8, ik ben een beginner op het gebied van pyro maar ik heb al een aantal dingen gemaakt: KNSU (droog) pijlen, BP gemaakt, Pulverone, BP fonteinen, KNO3/Suiker rookmix (droog), whistle 7/3 (knallers / gillende keukenmein) en TT stars. Nu ben ik bezig met rooie fakkels, wat nog best moeilijk om een mooi en fel rood te krijgen ook wil ik de "Weingart Aircraft Flare" maken maar die snap ik nog niet helemaal.

En ja, ik heb de regels gelezen ;) .

Groeten,

PyroM8

Link to comment

Welkom ;).

Wat snap je nog niet aan die aircraft flare dan? Wat voor compo's heb je tot nu toe gemaakt voor fakkels? Zelf vond ik compo's met SrCO3 (zonder metalen) behoorlijk tegenvallen, SrNO3 werkte al behoorlijk goed (ook zonder metalen).

Interpunctie is idd oke, z'n zinnen mss wat lang.. Maar dat is ieder voor zich :P. Ik vind 't wel een goede voorstelling i.v.m. met wat er normaal voorbij komt hier :P.

Link to comment

@ExplosiveCoek: Tot nu toe heb ik nog geen echte flare comps gemaakt. Maar binnenkort komt mijn salaris binnen en dan kan ik weer een bestelling plaatsen ;). Dus ik ben nu aan het kijken welke stoffen ik ga bestellen. Van de aircraft flare snap ik niet wat ze bedoelen met Aluminium (mixed) en hoe je hem moet bereiden met vasaline er door heen.

Edited by PyroM8
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...