Jump to content
PyroForum.nl

pyro-parts.com


Recommended Posts

Vanaf 25-2-2011 is onze webshop geopend.

http://www.pyro-parts.com

Momenteel in de verkoop:

  • Bombettes
  • Cylinder shell parts
  • HDPE mortier buizen
  • Shell parts
  • Starmines
  • Tape en papier
  • Overige: girandola frames en plastic ringetjes.

Ons assortiment zal zich nog verder uitbreiden, dus houd de site in de gaten voor de laatste nieuwtjes.
Neem gerust een kijkje op de site en laat weten wat jullie ervan vinden.

http://www.pyro-parts.com
Link to comment
  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dank je wel voor je reactie.
Enkele dingen die ik in de toekomst wil gaan doen zijn:
Chemicalien ( ben ik nog uit aan het zoeken )
Paper tubes
Tools ( meer variatie )
Paper hemi's
Glasvezel mortieren
Ontstekers

Met vriendelijke groet,
Pyro-parts.com

Edited by pyro-parts
Link to comment
Concurrentie vind ik niet erg, de manier waarop wel. Het is bijna een exacte kopie van onze webshop, alleen net een ander jasje.

Wat is je kvk nummer?
Dacht ik eerst ook maar weet je, als je dezelfde engine gebruikt (Powered by osCommerce, die is waarschijnlijk wél afgekeken van jou site) en hetzelfde verkoopt gaat het er natuurlijk ook al snel hetzelfde uitzien.
Wat is trouwens jou kvk nummer? Kon ik ook zo snel niet vinden :) Edited by pdfbq
Link to comment

Dat is inderdaad een logisch gevolg daarvan pdfbq maar ik denk eerder dat Ener doelt op hun header (die wel zeer hard lijkt op die van PS) en de stukken 'verzenden en retourneren' en 'algemene voorwaarden' die duidelijk rechtstreeks zijn overgenomen van PS met hier en daar een kleine aanpassing. Hoewel het zeer leuk en gemakkelijk is om goed geformuleerde stukken tekst over te nemen vind ik het een beetje flauw om daar niet je eigen versie neer te palmen. Ik zou zelf het ook wel niet zo leuk vinden moest ik er moeite en tijd ingestoken hebben om een fatsoenlijke tekst en format te maken en dat iemand dat dan overneemt zonder het te vragen.

Link to comment

Zoals ik persoonlijk al gemeld heb aan pyro-stuff is dit niet een onderwerp voor dit topic.
Dit is iets tussen pyrp-stuff en ons.
Wat ik verder wil laten weten is dat de site nu wel in de lucht is, maar zeker nog niet klaar is.
Banner wordt aan gewerkt en zal eind maart klaar zijn.
Ook andere dingen zullen nog verder aangepast worden.
De indeling niet, omdat we beide afnemen bij oscommerce.

Link to comment

Idd en wie is we? En ons.... Hier weet iedereen dat Pyrostuff van Renee is. Vraag me zowiezo af hoe lang het nog duurt voor dat het Pyro gebeuren word verboden. Deste meer van deze web shopjes er komen, deste eerder het verbod er aan komt.
Je kan er gewoon op wachten....

Link to comment

Indeling is geen probleem mee, aangezien jullie beide hetzelfde verkopen en dezelfde software gebruiken zal deze natuurlijk altijd gelijkenissen vertonen. Die stukken tekst die schaamteloos zijn over genomen is wat anders. Maar goed, daar kunnen wij wel over oordelen maar verder gaat het ons ook niet aan.

EDIT:

Deste meer van deze web shopjes er komen, deste eerder het verbod er aan komt.

Deze stelling is ook uit de lucht gegrepen, alsof een paar extra webshopjes die legaal materiaal verkopen dit gaan versnellen of teweeg brengen. Er zijn heus wel andere manieren om deze hobby te stoppen moest de overheid het willen. Webshops verbieden legaal materiaal te verkopen is niet alleen heel moeilijk maar ook heel ridicuul en dat weten ze zelf ook wel natuurlijk.

Even prefentief:
Laat dit topic niet ontaarden in een off-topic flameware, posts die dit uitlokken zullen worden verwijderd en de poster krijgt een warning.
Link to comment
Idd en wie is we? En ons.... Hier weet iedereen dat Pyrostuff van Renee is. Vraag me zowiezo af hoe lang het nog duurt voor dat het Pyro gebeuren word verboden. Deste meer van deze web shopjes er komen, deste eerder het verbod er aan komt.
Je kan er gewoon op wachten....


EN van Nick heh :)

Ik laat het hierbij Prophet, er is wel genoeg over gezegd nu.
Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 months later...
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

×
×
  • Create New...