Jump to content
PyroForum.nl

Hai ik ben niemand.


niemand

Recommended Posts

Hai ik ben niemand of ja eigenlijk heet ik nick.
Ik ben 16 jaar en ik heb deze site voor het eerst bezocht omdat ik onderzoek doe naar vuurwerk voor mijn sectorwerkstuk.
Aan mijn sectorwerkstuk moest ik zon 20 uur werken ik zit ondertussen al dik aan de 80 uur.
Ik heb ondertussen ook min of meer mijn eigen vuurwerk gemaakt ik heb namelijk sterretjes gemaakt.
Je moet ergens beginnen he, ik heb ben ook al vele uren op dit forum aan het lezen geweest.
En als ik met een goed plan kom mag ik het van mijn scheikunde leraar iets groter aan gaan pakken.
Ik ben blij dat ik goed gelezen heb want ben laatst een half uur aan het discussiëren geweest met mijn scheikunde leraar over flash met kaliumchloraat en zwavel.
Ik wist trouwens wel dat dat onveilig was hij dacht van niet.
Mede door het verhaal dat hij vertelde ben ik extra voorzichtig geworden.
Hij vertelde dat hij vroeger toen hij net zo oud was als ik ook zelf explosieven maakte totdat er een in zen gezicht afging en hij naar het ziekenhuis moest.
Dat herinnert je er wel weer even aan dat je me gevaarlijke stoffen werkt.
Nadat ik had gelezen over vuurwerk kwam ik ook uit bij explosieven en ben ik me daar ook een beetje in gaan verdiepen.
Maar daar ga ik voorlopig niet aan beginnen vooral omdat de explosieven die het makkelijkst te maken zijn ook het gevoeligst zijn en ik weet niet of ik dat risico wel wil nemen.
Verder ben ik al sinds men vijfde gestresseerd maar dan ook echt dat ik drie uur naar de open haard zit te staren en ben ik altijd al heel geïnteresseerd geweest in chemie.
Helaas krijg ik geen scheikunde op vmbo theoretische leerweg tenminste niet bij mij op school.
verder hoop ik hier veel te leren en niet te veel problemen te krijgen met men spelling heb btw de firefox plugin al geherinstalleerd.

Edited by niemand
Link to comment

Welkom.

Goed dat je die plug-in hebt geïnstalleerd maar maak er ook gebruik van dan. Wat 'discuseieren' is wil ik wel weten, nieuwe sport of zo? (iets met discuswerpen en eieren) gestresseerd zijn in chemie is ook een nieuwe.
Gebruik a.u.b. ook wat alinea's, dat verhoogt de leesbaarheid een stuk.

Er is hier genoeg informatie beschikbaar om veel bij te leren, als je maar leest. :) Veel plezier gewenst op het forum!

Link to comment
Maar daar ga ik voorlopig niet aan beginnen vooral omdat de explosieven die het makkelijkst te maken zijn ook het gevoeligst zijn en ik weet niet of ik dat risico wel wil nemen.


Een hele verstandige opmerking.
Veel plezier hier met het forum.
En we horen vast nog wel hoe je vorderingen gaan verlopen in deze hobby.

Welkom. :)
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...