Jump to content
PyroForum.nl

Toch maar even voorstellen!


Guest tom12e

Recommended Posts

Guest tom12e

Hallo,

Ik heb deze account al een lange tijd maar ik heb mijzelf nog niet voor gesteld, bijdeze: Ik ben Tom en ik ben 15 jaar oud, mijn intresse op school gaan het meest naar scheikunde, voor scheikunde sta ik ook het hoogst op mijn rapport ^_^ .

Ik ben sins kort aan pyrotechniek begonen, ik ben nu bezig met mijn eerste werkende flash knaller! Ik ben nu aan het pasten om een 'redelijke' huls te maken.

Nou dat ben ik dan ongeveer,

mvg,

Tom

Edited by tom12e
Link to comment

^ +1.
Ik had net zo goed een hoog cijfer voor scheikunde, maar zodra je je een beetje verdiept in de pyro gaat
er een wereld voor je open.
Het belangerijkste wat middelbareschool scheikunde je mee kan geven (behalve de basis natuurlijk) is een goede dosis zorgvuldigheid bij alles wat je doet.

Link to comment

Welkom,

Ik kan alleen maar beamen wat er hierboven gezegd is. Pyrotechniek is zoveel meer dan scheikunde. Je moet eigenlijk niet eens scheikunde kennen om een goede pyro te worden, het is wel meegenomen natuurlijk.
Beginnen met flash gaat wel maar is niet zo interessant natuurlijk. Als het je gelukt is heb je een knaller, jeej.... Je kan veel beter proberen om goed buskruit te maken, daar ga je veel meer mee zijn (en je kan er ook knallers mee maken!).

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...