Jump to content
PyroForum.nl

Oudjaarkriebels!


explomaan

Recommended Posts

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Zozo dat is inderdaad mooi hoor.
Zoals jullie al voorspeld hadden heb ik mijn raketten niet af voor a&o dus voor mij is er niets te showen. (Wat wel beter is dan overhaast een ongeluk en dat kunnen showen.)
Voor mij dus nog een a&o met commercieel vuurwerk.

Veel plezier allemaal op D-day ^_^

Is dit niet een dubbel-post van https://pyroforum.nl/index.php?showtopic=4174 (Dit zie ik als een ja.)

Edited by hardbassbv
Topics Merged
Link to comment

Mijn lijstje voor morgen ^_^:

11 keer 3 inch sier:
-3 x Slowgold
-2 x C6 + 10 % Ti
-4 x TT to Silver streamer.
-2 x TT + 7% Ti (Meal rocket 16mm ID)

6 keer 4 inch Sier:
-2 x Slowgold
-3 x Willow + 15% Ti
-1 x TT to Silver streamer.

Dan nog vier salute pijltjes (10g GD report). En een aantal 3 en 4 grams flash knallers ^_^.

Iedereen morgen een fijne dag toegewenst, en alvast een fijn 2011!

Foto's/filmpjes volgen later..

Link to comment

Mijn lijstje ook maar dan...

3'' slowgold
3'' kamuro
3'' C8 + 20% Ti
3'' C8 to rood/groen
3'' D1

2 pijltjes met 2'' Kamuro en slowgold

3x 2'' comet
1x 3'' comet

2x 3'' mine met bombettes
6x........ 3'' starmine > Iets te veel sterren gemaakt. ^_^
Cake met 55stargun shots (9 verschillende soorten sterren)

Ongeveer 14 knallers tussen de 5 en 10g.

Ik ga het druk krijgen morgen. ^_^

Edited by Sharkie
Link to comment
Oh succes. Ik ben al 2,5 uur aan het persen en ik begin er echt een hekel aan te krijgen.
Maar mijn motortjes worden wel mooi.

Heb nog fuel voor een motor of 4-5 (19.7) dus dat word nachtwerk..
Ook maar ff wat starmines maken, en wat casings voor knallers en 2" Cans voorbereiden met lift en fusing dan kan ik ze morgen vullen (met stress-poeder).

Thnx for the support midge, very much appreciated.. Edited by sjeef1
Link to comment

Ik heb wat van die kartonnen koffiebekertjes die staan bij die koffieautomaten bij de AH meegejat, 4cm ofzo van de bovenkant afsnijden en je hebt prima liftcups. ^_^ pulverone erin, quickmatch tussen shell en liftcup zodat BM in aanraking komt met je lift, en liftcup vastlijmen.

Edited by Sharkie
Link to comment

Ik doe altijd eerst quickmatch op timefuse/spolette plakken. Dan een brede huls om de spolette lijmen (dit wordt de liftcup), vervolgens pulverone er in gieten. Onderkant afdichten doe ik door bijvoorbeeld een stukje papier in de overgebleven ruimte te drukken, en dan kruislinks er over heen tapen zodat de liftcup aan de onderkant helemaal dicht is.

Wel opletten dat er dan wat papier overblijft in de mortier.. Hopelijk kan je er wat mee!
Succes nog.

Link to comment

Zo hehe het arsenaal is compleet. Wou ook graag bombettes maken maar helaas was mijn Al nog te grof voor flash.
Ach volgend jaar genoeg zooi bestellen dan kan je maken wat je wil.

Hier een foto van een wonderfontijn 750gram gevuld met greenpowder lekker slow met 15% Ti. Even de straat verlichten om 00.01.
5 pijlen naast de fontijn zijn id 16mm Whistlepijlen. En daarnaast de 5 werkpaarden 19.7mm raketten met twee voorzien van 3inch shell head gespikt.
2 voorzien van canister gespikt. En een voorzien van 2 inch gespikte shell met een mix van MCRH en Whistlemix. Er moest toch nog een knal komen.

Nou mannen voor iedereen een heel huids begin en alle voorspoed toegewenst voor 2011.

Edited by Rocketier
Link to comment

Voor vanavond:
9x 3" shell (2x rood, 2x groen, 1x paars, 1x blauw, 1x D1 glitter, 2x C6)
16x 2" shell ook groen, rood, blauw, paars, C6 etc
4kg ANFO
2 rode fakkels
2 groene fakkels
2 blauwe fakkels
En wat flash knallers

Lift cups:
2" kun je plastic shot glaasje gebruiken past perfect.
3" plastic borrelglas
Kost niks is wegwerp spul.

Edited by dna
Link to comment

Nou hier al mijn creaties!
Helaas door practica veeeeeels te weinig tijd, maar ach ^_^ voor een eerste jaar vind ik het mooi!
2 x 4 inch Willow en C6.
6 x 3 inch Emerald green, D1, Winokur20, TT, C6 en smiley probeersel van emerald green ^_^ .
1 x 3 inch salute.
4 x 3 inch starmine Golden Kamuro, C6, Emerald green/Ruby Red combo en een met Granite en inserts.
10 x 10 gr PE Flash (5 zijn al afgegaan en kannonen wat zijn die krengen hard :P).
4 x 14 mm pijlen meal + 10% Ti.
En als laatste een zelfde pijl met een 2 inch TT header.

Bij deze de foto:

Edited by Kauyon
Link to comment
  • 1 year later...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...