Jump to content
PyroForum.nl
gamekeeper

Forumupdate

Doneren  

23 members have voted

1. 1. Zou jij 10 euro per jaar willen doneren?

• Ja
      11
    • Nee
      12

Recommended Posts

Wat vinden we van deze Forumupdate? http://a20071.ipsdemo.ipslink.com/

Zijn er mensen bereid om bijv. 10 euro te doneren hiervoor? Totale kosten zijn 150 dollar.

Aantal voordelen:
- versie voor mobiele telefoons, zie onderaan...
- beter report centrum http://a20071.ipsdemo.ipslink.com/index.ph...ts&do=index, voor ons :(
- alles net iets strakker en handiger
- een mooie file manager: http://a20071.ipsdemo.ipslink.com/index.php?/files/

Vooral filemanager is handig voor het categorisch indelen van bestanden etc. zoals documenten/tutorials/etc. Alles wat zonde is als het bedolven raakt onder een berg van andere random topics en niet meer terug kan vinden.

Als mensen in het algemeen bereid zijn om te doneren zit ik er aan te denken om een mooie custom layout + logo prof. te laten maken.

En wellicht goede onafhankelijke hosting bij bijvoorbeeld Leaseweb: http://www.leaseweb.com/nl/overige-dienste...g/linux-hosting
16 euro p/maand

Voordelen, oa: uploaden van grotere bestanden, mooie URL's

Persoonlijk ontvang ik liever geld uit donaties dan uit bijv. GoogleAds voor dit soort dingen...

Aangezien er momenteel ook geen inkomsten zijn denk ik niet dat het opdrogen van inkomsten de neergang van PyroForum zou moeten betekenen. Het zou natuurlijk wel gevolgen hebben. Wat die allemaal zullen zijn, hangt in eerste plaats ook af van wat die inkomsten allemaal zullen veranderen t.o.v. nu.

Volgens mij praat je (gamekeeper) over twee verschillende dingen. Ten eerste de update van Invision Powerboard, voor een eenmalig bedrag van 150 dollar. Dit is geen grof geld, en waarschijnlijk een prima investering als ik zie wat je er allemaal voor terug krijgt. Wat me alleen verward is dat je het daarnaast ook nog hebt over het vinden van alternatieve hosting, voor meer dan 190 euro per jaar. Is deze betere hosting noodzakelijk om de toename in dataverkeer dat het nieuwe forum met zich meebrengt te kunnen handelen? Kun je dit misschien uitleggen?

Tientje draag ik graag bij aan een beter forumopmaak.
Hosting is inderdaad leuk, maar op zich is die 8Mb wel okee.
Ik denk dat als je bijvoorbeeld geen limiet hebt qua uploadspace dat je snel aan je limiet gaat zitten (bijv Filmpjes in full res enz enz.)

10 euro geen probleem.

Als het gratis kan, waarom dan bet...

Denk dat het nu ook niet gratis is.

5 biertjes per jaar, dat moet ik kunnen missen. :(

P.S. @ Weirdo... Ik zuip al jaren bijna niets meer, dus die 5 bier is een groot percentage voor mij. :(

5 biertjes per jaar, dat moet ik kunnen missen. :(

Dat is geen taal hè! voor een echte bierdrinker. :(

10 euro is voor mij ook geen probleem.

Kan je geen 5 euro aanmeldkosten rekenen als een nieuw persoon zich aanmeld,
of zijn hier dan weer regels aan verbonden ?

Als je daar geld voor gaat rekenen sterft dit fora uit dus heb je ook niets meer aan je centen.

Wat ik me afvraag is wat er mis is met het huidige?
Alles werkt toch gewoon?
En waarom zou je meer als 8MB moeten hebben?
Een jpg is meestal 100kb en filmpjes kunnen op joeptjoep ^_^

Over doneren gesproken      waar kan je doneren  en wat heeft dat voor eventuele perks? 

Want als er geen perks zijn geef ik ook wel wat    maar als er wat tegenover staat   waar ik iets aan heb dan zak ik natuurlijk meer/vaker doneren

Edited by jarfjar
was wat vergeten :) ;)

Dude,

De laatste post in dit topic stamt uit 2010. Dat is inmiddels zo'n zes jaar geleden.
Er is geen donatieding whatsoever. GK regelt alles (En betaald ook volgens mij)

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Topics

• Ben zelf ook aan het knoeie geweest met een spuit om sterren te perse. Dus ben op zoek gegaan naar een ster plaat, maar blijf wel ff met de spuit door gaan met de hand hahahaha…. Heb helaas niet de gereedschappen en mogelijkheid om zelf wat te maken meer… 
    • Ik heb gelukkig de weg terug weer gevonden.. heb nu ook meer tijd ervoor weer want me zoontje is nu oud genoeg om zichzelf bezig te houden dus pappa kan beetje klote weer… ik ben wel nog steeds bezig met onderzoek, proberen en testen wat voor mij werkt.. maar ja moet zuinig zijn met me poedertjes is tegenwoordig echt een drama om wat te kunnen scoren… verklaring hier verklaring daar… ik zit daar heel nie op te wachte🤦🏼
    • Zoooooo ik heb de weg ook weer terug gevonden…. Zien dr echt goed uit… ik ramde het aan met de achter kant van me ratel uit me doppenset en boorde handmatig de core met een lang boortje… 🤦🏼 het werkt maar niet perfect
    • O sorry man, ik zie dat ik je net op het laatste moment in de steek heb gelaten. ( mijn notificaties gaan naar een oud mail adres).  Met het berekenen had je een paar dingen door elkaar gehaald. De omwentelingen per minuut blijven natuurlijk gelijk ongeacht wat de dikte van je aandrijf as is of de poelie die je erop plaatst.  Ik neem aan dat je er intussen wel achter bent gekomen, met nog een keer het bovenstaand verhaal rustig terug te  lezen. Of mischien heb je wel een van de vele online rekentools gebruikt.  Een vertraging of versnelling treed enkel op bij een overbrenging tussen ongelijke grote van assen of tandwielen.  ( dat maakt dat jouw rekenfout al in de eerste regel van je berekening zat).  Je moest de omtrek vermenigvuldigen met je rpm en niet delen. En je krijgt dan een waarde in centimeters en niet in rpm ( want dat was een vast gegeven, welke pas veranderd bij een overbrenging) 
    • Hahaha het is toch echt een virus ook.  Vanochtend eerst Facebook toen hier verhaal doen voor de gezelligheid. Schreef ik nog neu dit jaar niks gemaakt. Het begon toch wel te kriebelen. Ik denk nog geen half uur later, was ik al aan de gang.   Toch maar wat knal en stuk of zeven whistle motortjes geperst. Payload heb ik nog liggen.  En maar fantaseren wat ik nog meer droog kan krijgen voor morgen🤣  Have fun!  Jason 
  • Who's Online (See full list)

There are no registered users currently online