Jump to content
PyroForum.nl

Het 'Wat-ga-jij-vandaag-doen-topic'


Sharkie

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Kom weer eens kijken op het forum !
Druk druk geweest , in de vuurwerk branche gewerkt en al twee keer bijna een verkoop punt overgenomen, 1 loopt nog maar voor dit jaar is het te kort dag geworden. Verder nog steeds actief met showtjes geven zo links en rechts . laatste afgelopen vrijdag met 320 shells , was wel gezellig .

Voor dit jaar nog weinig gemaakt , wel de wielen voorbereid heb ruim 100 drivers/ motors klaar liggen en zo'n 50 flares rood en goud. Ga voor de rest niet zoveel maken. heb al te veel om af te moeten steken dat krijg je als je dicht op het vuur zit he.

Heb nog dummy's liggen voor de liefhebber waar ik vanaf moet , heb er al veel naar de stort gedaan maar is wel zonde eigenlijk.

Vraag: heeft nog iemand contact met alexander a.k.a Wouter Visser. ben benieuwd hoe het met hem gaat en wil hem spreken.

M.v.g. Jason

Link to comment
  • 2 weeks later...

Ik heb vandaag geprobeerd mijn knallers te perfectioneren,

Ik had begin november bij pyrostuff parallel gerolde kokers en bij passende dopjes (10mm) gekocht.

Hierbij stond geen lijm nodig dus ik had ook geen lijm gebruikt. Maar mijn flash was te traag, (KNO3 flash) dus de dopjes schoten er steeds tegelijker tijd uit.

Dus nu heb ik drie testknallers gemaakt die ik wel heb gelijmd, kijken of dit werkt (:

Link to comment

Inderdaad goede kokers en dopjes! Dopjes lijm ik ook maar enkel om lekkage te voorkomen.

Als de dopjes er uit schieten is hij wel heel erg traag, bij goeie flash heb je geeneens opsluiting nodig.

Ik gebruik eigenlijk alleen maar spiraalgerolde kokers met kartonnen eindschijfjes, half gevuld met flash en wat rijstvlies

Link to comment

Heb zowaar een gedeelte van de vuurwerkfilmpjes van vorig jaar van mijn cameraman gekregen.

Helaas laat de kwaliteit nogal te wensen over <.<


Zal een dezer dagen alles even aan elkaar plakken voor een kleine compilatie.

Oh ja, en het vogel voederhuisje afgelopen week afgetimmert en gelakt haha;

nsvo9.jpg14xgd1w.jpg

Edited by VanHout
Link to comment

Mooi geworden van Hout. ;)

Wel een beetje jammer voor je knienegies,worden helemaal onder-gescheten door de vogels die even lekker komen dineren.

Wat een prachtplek waar jij woont man. (ruilen??) :P

Ben blij dat je nog steeds bij het kluppie bent. ^_^

Knap getimmerd Kauyon.

Wat een knutselkonten hier. :lol:

Edited by Lontje
Link to comment

Eerste 200 gram meal (75-15-10) gemaakt, heel erg tevreden over de kwaliteit. :D

Gemaakt met Berken houtskool.

Twee 16 mm coreburners getest, beide gaven een CATO.

Vandaag een nozzleless raketje getest, ook weer 16 mm, bevatte ongeveer 16 gram meal.

Deze ging als een speer omhoog, ik heb de stok en huls niet meer terug kunnen vinden.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...