Jump to content
PyroForum.nl

Het 'Wat-ga-jij-vandaag-doen-topic'


Sharkie

Recommended Posts

Gisteren een 2" comet afgestoken die nog over was van oud en nieuw. Mijn pyrobloed stroomt dus weer! Morgen jarig en overmorgen uitslag van examens. Spannendddd.
En als ik niet lui ben up ik vanavond nog wel even het filmpje..

@ BMW: ziet er goed uit! Haast PGI-achtige taferelen hier met al die enorme shells. ;)

Edited by Sharkie
Link to comment
  • 3 months later...

Lontje, die eerste was zonder en die tweede was met.
Pdfbq, ik check altijd hier before launch :)
Rock, ja moet je doen man! Ik pers alleen een eindstop van klei hoewel ik heb gelezen dat dat eigenlijk niet hoeft.

Morgen maar ff een nieuwe batch fuel millen, 500g is net genoeg voor 2 motoren :huh:

Link to comment

Net ff 1,5 liter minerale olie gehaald. Dit had ik nog op het werk staan en moest eigenlijk gedumpt worden.......... Dus niet!
Enfin Sjeef ik denk idd dat je ook geen eindplug hoeft te persen. Ga zo ff mijn fabriekje in :) Resultaat volgt.
Overigens heb ik vandaag een 7 inch bal shell gemaakt. Dat ding weegt 1,4Kg :) Tijd om mijn 28mm Whistle weer van stal te halen! :D
Denk dat ik volgende week ff een wandeling ga plannen. Mensen met ambitie!?

Edit ivm enthousiasme :huh:

@Sjeef ik kon het niet laten vanavond een 19.7 te persen. FF gauw een 30 grams flashreport geknutseld en de pijl zonder eindplug geperst.
Daarna kon ik het niet laten om een heerlijk moonlight walk te doen over de maasvlakte. ;)
Dit is echt vet man............die film van jouw is prachtig maar er gaat niks boven zelf ervaren...........in een woord WAUW. hahahahaha!
Ik denk dat hij een meter of 70 80 hoog ging.....daarna.............BOOOOEEEEEEMMM!

Edited by Rocketier
Link to comment
  • 4 weeks later...

Goedenavond iedereen,


Ik ben een tijdje uit de pyro geweest, nou meer een hobby dan. Ik vond dat ik 2 jaar geleden ook nog wel wat te jong was voor dit soort dingen,

maar nu begon ik er weer zin in te krijgen, heb veel visco in huis 25 meter, nog kn03 zwavel. Wilgen houtskool. Magnesium draad. Nauwkeurig weegschaaltje.

Dus ik ga weer wat vuurpijl motortjes maken,

Dit wou ik even melden, vondt het wel grappig.


Gr Rens

Link to comment

Leden,

Helaas heb ik bedroefd nieuws....
Schiet ik zondag avond 2 prachtige shells af een 2 en 3 inch.
Een klein testje alvast voor oud & nieuw.
Ik denk even filmen voor het forum!
Maar helaas was mijn baterij op.
Gelukkig had mijn vriendin nog genoeg op haar Iphone 4.
Terwijl zij in de auto wachte schoot ik vlugjes deze 2 prachtige shells!
Snel de auto in gesprongen en weer weg gereden.

Terwijl ik vlugjes naar huis reed keek mijn vriendin al vast de mooie shells terug.
Een knal nog een knal en een mooi belicht gezicht...........
De telephone stond op voorkant camera... ;)

Waarna deze arme jongen hard uit gelachen werd :)

Toch kon ik naar bed gaan met een mooie herindering.

Het is teminste niet het ergste wat fout kan gaan hahah :huh:

Jaaps

Edited by Jaap - chloraaap
Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Zo, vandaag eindelijk weer eens een hoop topics door kunnen lezen. Vorige week maandag amandelen eruit laten halen en voel me nu met stevige pijnstillers weer redelijk. Wat een rot operatie zeg, is niet over na een dagje ijsjes eten. Ben blij dat er pijnstillers bestaan! Zal nog wel even duren voordat ik weer het schuurtje in kan....

Link to comment
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...