Jump to content
PyroForum.nl

Het 'Wat-ga-jij-vandaag-doen-topic'


Sharkie

Recommended Posts

Whahaaa VanHout nee man. :)

Je wordt oud! Reactiesnelheid zal wel achteruit gegaan zijn haha.


Ik snap gewoon geen ene reet van al die knoppen op die besturing. (m`n zoon lachte zich een deuk,ik paste liever wat. :P )

@Prophet das voor mij nogal vrij nieuw die spellen lol.
Ping-pong gaat beter. :P Edited by Lontje
Link to comment

Vanavond 350 stars gemaakt.
SlowGold met een beetje Ti.
5,5 x 6,5 mm.
Ik ga ze gebruiken voor 2" shels.
Een gedeelte gebruik ik om grotere stars te rollen.
Eventueel met een laag TT of C6.



Hoop deze week mijn "custum" Lortone af te krijgen.
Dan kan ik er ook stars mee rollen. :)

Link to comment
  • 2 weeks later...

Wauw das geen header meer maar een dikke vette harses! :)
Weet je zeker dat je die op de 22id whistle wilt?
Misschien moet die wel op de 25id whistle!

Nee hoor we gaan voor de kill :P 22mm it will be! Ik moet alleen ff de stokken testen met dat gewicht. Lijkt mij niet prettig als die breekt voor liftoff!
Ik heb stokken van 1x1cm 1 meter lang dat lijkt mij wel wat!

Edited by Rocketier
Link to comment

Haha sorry, maar anders hield ik een klein beetje rest stars over waar ik niets meer mee kon. De hoogte is nu dus groter geworden dan 1x ID :P. Meer richting 1.5x ID.

Ik denk wel dat het moet lukken met die kbenzo whistle van jouw op die 22mm, delay gewoon niet al te lang maken dan!

Klinkt goed, ik heb ook van dat soort stokken van pyro-stuff staan hier dus ik zal eens kijken of die dat gewicht een beetje aankunnen.

Paste staat klaar nu, zo ff de kraft insmeren en er wat laagjes omheen wikkelen. Zal wel foto maken als hij klaar is :). Hij is nu na 't spiken echt al keihard, je kan er zo iemand mee dood gooien xD.

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Lekker gecarnavaaaalt. Niet zoveel gezopen dus geen echte dronkenpost helaasch.
Opzich is carnaval kut, sorry als ik nu eh mensen tegen het zere been trap maargoed je verstand op nul zetten helpt goed als je je wil mengen in de mensenmassa. Begin draaiden ze alleen carnavalszooi daarna de betere muziek en was supervet. Carnaval en meisjes scoren is hem trouwens ook niet echt.;)
Conclusie: carnaval is chill, zolang er maar geen carnavalsmuziek gedraaid wordt.

Dit was weer mijn geweldige bijdrage van vandaag.
Slaap zacht Heren pyrofanatiekelingen!

Goffer wat ben ik moe. :P


Edit volgende ochtend: Damn wat een onzin dit.:P

Edited by Sharkie
Link to comment

Omdat ik toch niks aan Carnaval doe heb ik maar twee batches met sterren gerold.
Pihko blauw cores van 5mm met daaromheen C8 tot iets van 12mm. En Pihko blauwe cores van 3mm met daaromheen C6 tot iets van 9 a 10mm.
Het is voor het eerst dat ik gebruik maak van SGRS. Ik ben razend benieuwd naar de hardheid van de sterren.

Tevens een shape gemaakt voor 5inch hemmies. En natuurlijk gelijk een setje 5 inchers gemaakt uit 3mm karton. Die moet uiteindelijk op een 24id coreburner komen.
Ik kwam er achter dat de hulzen die ik met oud en nieuw had buit gemaakt exact die juiste maat hebben voor de 24mm coreburner. De fusehole die in de huls zit valt precies in de nozzle.
Deze week ga ik een 22mm whistle testen met een cilindrische header van meer dan 850gram (niet vergeten mee te nemen he @EC). Een 32mm pvc buis whistle met een kleine payload met een klein report. Een 24id coreburner ook met een kleine payload met report. Doel van het report is om de delay te met van beeld en geluid om zo de hoogte te kunnen bepalen.

Link to comment
Deze week ga ik een 22mm whistle testen met een cilindrische header van meer dan 850gram (niet vergeten mee te nemen he @EC). Een 32mm pvc buis whistle met een kleine payload met een klein report. Een 24id coreburner ook met een kleine payload met report. Doel van het report is om de delay te met van beeld en geluid om zo de hoogte te kunnen bepalen.


Ik ben blij dat ik me heb ingeschreven voor woensdag ;).
Link to comment

Zojuist nog ff de pasting glad gestreken van 'n 4'' sferische shell (paars peony), heb 'm met gomtape gepaste en maar 2 lagen dus hopelijk is die morgenavond droog :P. Het is trouwens een header geworden, geen zin om met die buis rond te zeulen de hele tijd ;) .

Filmpjes zullen er uiteraard geschoten worden :P!

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...